Effekt af ny trækaksel i Lagunan

Kære alle,

Bilen ville slet ikke køre en dag. Motoren rollede og der svar strøm, men bilen vil ikke rykke sig.

Fejlen viste sig at være en slidt trækaksel, som nu er udskiftet. Jeg føler at bilen nu er mere larmende og kører anderledes med en mindre perforance - Kan det hænge sammen eller er det bare formodninger?

kh. hilsen Mr. GDS 0
5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
du fik skiftet din trækaksel, fordi de noter, der sidder i enden og går ind i gearkassen var slidte. Det er sikkert galt i den anden side også ... hvad betyder perforance?

Korrekt, noterne var slidte i enden mod gearkassen - hvor sidder den anden ende?.

Jeg mente Performance - den yder mindre, larmere mere osv.

kh. hilsen Mr. GDS 0
den anden ende af en trækaksel sidder ude ved hjulet. det jeg mente, var den anden SIDE - en bil har to trækaksler.
Mon den trækaksel er korrekt monteret? Det du kan høre, er måske lejerne (krydset) i akslen i den anden side. Larmer det mere, når du drejer skarpt til een side?

Hvis noterne i trækakslen er slidte er de modsvarende i gearkassen heller ikke friske.
Hvis noterne i trækakslen er slidte er de modsvarende i gearkassen heller ikke friske.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis