Tråden er låst

golfbolde

jeg står og mangler en del golfbolde til at lave stigegolf af er der nogen der har nogle de vil forære eller sælge til meget billige penge

håber nogen kan hjælpe
A Nedergaard
jeg står og mangler en del golfbolde til at lave... Vis hele indlægget
27 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Det er et spil

Du kan google det og se mere på engelsk hedder det ladder golf
Der har næsten været linket til reglerne op dansk:  www.jyskegolfbolde.dk/golf-tilbehor/89-stigegolf.html

Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
Nå da da ! et gammelt kaste våben er blevet til et spil, der kan man bare se
Ja jeg google det (fantastisk hvad man kan finde på det store internet) og det ser da rimeligt sjovt ud

Jeg så en anden god ide til at genbruge golf kugler, (der er i øvrigt lidt forvirring om det hedder Kugle eller Bolt ?) 
Klik her

Jo ældre man bliver, jo hurtigere har man løbet som ung...
En ting er sikkert, det hedder ikke Bolt, for den slags er som regel af stål og bruges til at samle ting med. Så det må altså være en Boldt
Annonce
Boldt? Er det ikke en tjener på Jernbanehotellet?

Da jeg for mange år siden gik i skole, hed en rund indretning til f.eks. sportsbrug en: bold
Men mangt og meget kan jo være ændret siden den svundne tid.

Med venlig hilsen
ktm

Ja ja ja, bare jok rundt i det...

-en lille taste bøf, der ikke lige blev set 

Men her ovre i jylland der hedder det i øvrigt vist bare EN BOLL...

Jeg kan da stadig høre Tommy Troelsen sige: Se hvordan lille Allan spiler bollen ind over til Henning ...

Jo ældre man bliver, jo hurtigere har man løbet som ung...
For at deltage med lidt forvirring.  Husker jeg ikke helt galt skyder man med en BOLT på en armbrøst. 

Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
Og for at gøre forvirringen total ! Så bruger en del landmænd og slagtere stadig en bolt pistol     
Skrevet af Håndværkeren på 28 feb 2014 15:54

Og for at gøre forvirringen total ! Så bruger en del landmænd og slagtere stadig en bolt pistol     
Øv, er du så vågen på denne tid.   Gemte den ellers til næste omgang.

Mvh. Leif.

Onliner:
Der er yderligere 7 indlæg i tråden.
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 25% rabat på maling med vores rabatkode hos Flügger.dk Koden er: LDS     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Sponsor på LDS

Flügger

Find alt til boligforvandlingen, når det kommer til maling og malerrelaterede produkter, på Flügger.dk. Få 25% rabat med koden: LDS

Se mere

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis

Se også