Tråden er låst

golfbolde

jeg står og mangler en del golfbolde til at lave stigegolf af er der nogen der har nogle de vil forære eller sælge til meget billige penge

håber nogen kan hjælpe
A Nedergaard
27 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Skrevet af Nedergaard20 på 04 okt 2012 23:31
jeg står og mangler en del golfbolde til at lave stigegolf af er der nogen der har nogle de vil forære eller sælge til meget billige penge

håber nogen kan hjælpe
A Nedergaard

Kære ven.
Du dapper ud til den nærmeste golfbane, og leder efter dem i buske højt græs og småsøer ! Det ved jeg at et par knægte herned gør, de sælger dem så godt nok til golfklubben.
Jeg købte mine i Viborg til 1kr stykket. De har en internetbutik, men de er til at handle med i deres lagerbutik og så sparede jeg fragten. Det er dem her http://www.jyskegolfbolde.dk/brugte-golfbolde/23-billige-golfbolde.html - sjovt nok sælger de også selv stigegolf. Jeg spraymalede mine golfbolde men de kan godt smitte lidt af. Er der nogle som kender en stærkere "maling"

Med venlig hilsner
Poul

Selvgjort er velgjort

Jeg er sikker på at Nedergaard for længst har fundet de bolde, tråden er fra Oktober 2012.

Men velkommen her på LDS

Ja jeg fik fat på nogle. Skulle lave noget arbejde på golfklubbens køkken så spurgte der og han kom tilbage med en lille posefuld
Når du nu har givet svar, fortæl mig så lige hvad sådan en golf bold er lavet af.
Annonce
Den yderste kapper er noget hårdt plastik resten er en gummi af en slags ikke ret hårdt det smuldrer helt vildt
når man bore i det.
Nogle har også en lille kugle af noget hårdt også en gummi type i midten
Javel ja ! Det var fordi jeg tænkte på at det er ret store kræfter den udsættes for i selve slaget, så der skal nok en del til for at den kan holde til flere slag. Men når de bliver kasseret må det jo så være fordi de er slået skæve.
Skrevet af Håndværkeren på 26 feb 2014 09:52

Javel ja ! Det var fordi jeg tænkte på at det er ret store kræfter den udsættes for i selve slaget, så der skal nok en del til for at den kan holde til flere slag. Men når de bliver kasseret må det jo så være fordi de er slået skæve.
De bliver vist ikke kasseret, folk gider bare ikke lede efter dem når de har slået en "skævert".   

Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
Som dreng på stenbroen var det fantastisk hvis man kunne få fat i en golfkugle.
Så var op på 5 sal og kaste den ud af vinduet... den kunne hoppe helt op i 3 sals højde, når den havde været en tur nede på fortovet og vende  

Men hvad er "stigegolf" ?   

Jo ældre man bliver, jo hurtigere har man løbet som ung...
Mit umiddelbare gæt er at stigegolf, er en form for udsmykning, hvor der bores hul igennem boldene og de monteres på en stang som eks. mellem stykker til reoler i Baren
Der er yderligere 17 indlæg i tråden.
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 25% rabat på maling med vores rabatkode hos Flügger.dk Koden er: LDS     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Sponsor på LDS

Flügger

Find alt til boligforvandlingen, når det kommer til maling og malerrelaterede produkter, på Flügger.dk. Få 25% rabat med koden: LDS

Se mere

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis

Se også