Syn

Det er nu indført at hvis man ikke kommer til syn efter indkaldelse får man en bon på 2000,00 gode danske kr. Jeg husker ikke den rigtige ordlyd men den udleveres i synshallen.
3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
På en måde er det grotesk, men på den anden side synes jeg også at det er okay??

Syn er til for at sikre at bilen er i forsvarlig stand, og der er i den sammenhæng fastsat en ramme på 2 år. Så er det heller ikke okay folk overskrider denne frist. Jeg har set biler der er overskredet med 6 måneder hvilket ikke er okay.

R. C. Nielsen

ja vist er det da træls at få en bon på 2k. men på den anden side, man har 2 år til næste syn, så det burte ikke være nødvendigt at overskride tiden.
Naturligvis kan der ske uventede ting der gør at man ikke kan nå synet, men i det tilfælde er det også muligt at ringe ind og få sin tid udsat (dog må bilen da ikke benyttes før den er synet)

Mvh
Martin

Mvh
Martin

Cand alt. med speciale i det jeg finder spændende.
Der er jo folk der lige strækker rustbunken 1/2 år mere fordi de godt ved at sidste syn var det sidste den kunne klare, mon ikke det er dem de vil ramme. Så kan man lige æde deres skrotpræmie som tak for sidst.

Ja de har travlt med omlægning af syn også på MC siden, idioter.

Sendt fra min Commodore64
Hvorfor ikke købe en rigtig fed gammel motorcykel.
Se Min XSer her
Kik forbi www.yamahaxs650.dk
 
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis