Puha, jeg synes ikke det er nemt.
Har tidligere lavet indlæg lidt om det samme, men er ikke kommet meget videre i min proces.
Jeg står og skal have skiftet vinduet er hele hytten 190m2 1 kælderdør, en bryggersdør og en hoveddør.
Det bliver en større udskrivning og man vil jo gerne have det bedste af det bedst.
Nu kommer Velfac og giver et tilbud - ikke at jeg regner med at benytte dem, men så har jeg da en referenceramme og nogle der kan give nogle input.
Velfac havde jo en grim sag i 2008 og der er mange negative tråde på nettet og om deres produkt er blevet bedre er svært at vide? Er de det?
Ideal Combi laver nogle spændende produkter men også her finder jeg flere negative tråde om lige frem is indvendig og ikke mindst dårlige behandling når man forsøger at komme i dealog med firmaet.
Passiv Vinduet fra Horn Vinduer lyder da også spændende, men her kan jeg ikke finde meget feedback.
Håndværker vinduet har naboen fået og de er i hvert fald ikke dyre, men hvordan de klare denne vinter ved jeg ikke...
Samlet set er jeg forvirret, meget. Vi vil gerne have funktionelle vinduer, der sikre et sundt indeklima og der forventes at holde i mange år endnu.... - hvem vil ikke det?
Hvem ville du vælge? Hvad ville du vælge?
Skub mig lidt på vej....
Mvh
Frederik
Puha, jeg synes ikke det er nemt.
Har tidligere...
Vis hele indlægget