køb af harley(stivstel)

Hej jeg er blevet så gammel at jeg vil prøve en harley men jeg synes der er mange faldgruber , hvilke motorer dur hvordan sikrer jeg mig at jeg ikke får en efterregning fra told og skat når vidunderet er fundet og købt
har hørt om efterregninger på op til 200k for en gammel mc

Kun 100% er godtnok

The second rat get the cheese

46 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Så skal du kun handle ved en forhandler, hvis du vil være 100 % sikker. Men hvad er gammel nok til at investere i en HD, jeg er 61 og kunne ikke drømme om at anskaffe noget så sligt
Måske du lige skulle finde ud af hvad reserve dele og sliddele koster til en HD, inden du køber "vidunderet"
Og finder du en ældre model , så er et nyrebælte virkelig en nødvendighed.
ja det kunne jeg se men det var ikke til at køre langt på bare småture på 30km

Kun 100% er godtnok

The second rat get the cheese

husk at anskaffe sadeltasker. HD-piloter har termokande, regntøj og handsker i den venstre og kattegrus i den højre.
(Gruset er til at smide under cyklen, for at suge oliespild under gearkassen op)
Husk fejebakken!
Go' fornøjelse

 

Annonce
Skrevet af captainnemo på 03 okt 2012 23:39
ja det kunne jeg se men det var ikke til at køre langt på bare småture på 30km
Ja men de 30 km. bliver meget hurtigt til et par hundrede km. Og det ville da være hul i hovedet at købe en så dyr maskine, hvis det kun var til småturer. Du skal ikke regne med at få noget der dur til ret meget uder de 50 tusinde, i så tilfælde vil det være en skrotbunke der kræver evige reperationer.
Men som vi siger om HD folket, de kører i weekenden, og bruger så resten af ugen til reperationer.

jeg har hørt at evolution motorer er ok
den jeg har set på har shovelhed motoe og der er kun venstre sadeltaske så må jeg prioritere

Kun 100% er godtnok

The second rat get the cheese

jeg har en mc til de længere ture men der er kørekortet heletiden i fare

Kun 100% er godtnok

The second rat get the cheese

nå, spøg til side. der findes altså andre "show-off" mc'er der både kører bedre og ser bedre ud. En gammel panhead har jeg haft, da jeg var 16. umulig at holde kørende i fornuftig tid. Evo motorer kører OK, men det er ikke "rigtige" Harley motorer.

 

Skrevet af captainnemo på 04 okt 2012 18:45
jeg har en mc til de længere ture men der er kørekortet heletiden i fare
Og hvis skyld er det så

Der er yderligere 36 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.
Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også