Tømrerlærling søger læreplads

Jeg ved denne side er for gør-det-selv folket, men det er jo tit handværkere der besvarer div. spørgsmål, derfor prøver jeg igennem dette medie, at hjælpe min gode nabo's søn på 17 år med at finde den læreplads han så desperat mangler.

Den unge mand VIL bare være tømrer, og leder derfor efter en læreplads i et tømrerfirma, og helst på Sjælland, dog lige meget HVOR på Sjælland, alt har interesse.
Han er vant til at stå tidligt op og er meget pligtopfyldende, passer i øjeblikket sin skole og arbejder i butik om eftermiddagen/aften, så en "doven hund" er han bestemt ikke

Han hedder Thomas og er som sagt 17 år, han bor på midtsjælland nær Ringsted og Holbæk, så er du tømrer eller kender du/I en tømrer der måske kan bruge en lærling, så skriv her eller kontakt mig via. PM.

På forhånd mange tak...
4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Smid den også på byggeriet.dk

Der er også mange håndværkere inde...
Tak for det råd Koludabyg, det vil jeg straks gøre... :-)

....er stadig interesseret i at høre fra håndværkere herindefra også, den unge mand har jo kun brug for 1 venlig håndværker der vil tage ham ind.
Er der virkelig ikke en eneste tømrer herinde som kan bruge en frisk lærling?

Husk nu på, at der jo også var en venlig tømrer der tog Jer ind dengang I var i lære, og vi SKAL jo have de unge ud på arbejdsmarkedet, det er jo vores fremtidige håndværkere :-)

Kom frisk....
Hvad har han selv gjort af indsats for at finde en læreplads?

Jeg ville opfordre ham til at oprette sig som bruger på alt hvad der kan annonceres på. Det kan være twitter, facebook, forum på dba og guloggratis. 

Kontakte studievejledere på de forskellige tekniske skoler på hele sjælland. De kan også hjælpe, og kender næsten altid en eller anden..

Og ellers kontakte samtlige tømrermestre der er på sjælland, der er pt. 3.443 tømrere ifølge degulesider.dk

Men selvfølgelig får han da et held og lykke med på vejen alligevel for at finde en læreplads

Mvh Mærsk

Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis