Genveje?

Var det ikke muligt at flytte "genveje" om til hhv. Overblik og Forum, så man ikke skal ind over et indlæg for at finde dem?
Det MÅ være muligt at lave det som faneblade i stedet for den her boks 

Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
15 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Jeg vil tro at de første 6-7000 personer er godt tilfreds med systemet som det er nu !
Jeg vil nu også mene, at der er plads til forbedringer. F.eks. kræver det flere klik at komme fra forsiden til forummet (jeg hopper normalt forsiden over)
ja, det har jeg også pointere, at det kræver ret mange klik / sideskift at komme fra forsiden til forum.
Er i ikke bare én lille smule forkælede ! Bare fordi i skulle lave et par klik eller fem for at komme frem til det i ønsker, vil i have lavet om på tingene.Er i bange for at få gigt i fingeren
Glæd jer over at vi har et par menesker der kvit og frit bruger masser af tid på at holde LDS. kørende år efter år, og det er helt sikkert heller ikke gratis for dem at have den kørende døgnet rundt.

Annonce
Måske, men nu er det jo et forum, så er det lidt underligt det er "gemt" så godt væk fra forsiden, jeg er som sagt ligeglad da jeg alligevel bruger mine bogmærker hvad det angår, men som tidligere oplyst har dette også en effekt hvis vi snakker søgemaskiner, og sidens placering herpå, jo flere klik væk fra forsiden, jo mindre vigtige anses de normalt for søgemaskinen.

Og lige pt. er der min. 5 klik fra forsiden til et givent indlæg.
Tjah ! Jeg bruger de mails jeg modtager til at komme i trådene, og da jeg gennemsnitlig modtager 10 mails herfra i døgnet, er det ikke et problem for mig.
Skrevet af Håndværkeren på 01 okt 2012 23:15
Er i ikke bare én lille smule forkælede ! Bare fordi i skulle lave et par klik eller fem for at komme frem til det i ønsker, vil i have lavet om på tingene.Er i bange for at få gigt i fingeren
Glæd jer over at vi har et par menesker der kvit og frit bruger masser af tid på at holde LDS. kørende år efter år, og det er helt sikkert heller ikke gratis for dem at have den kørende døgnet rundt.



Nu er vi jo forskellige. Det er ikke os alle der har tid til at være her på LDS hver dag. Personligt har jeg slået mails fra, netop fordi jeg ikke nødvendigvis "gider" se herind hver dag.
Og ja; der er rimelig god grund til at spare på klik hvis det er muligt. Når man i årevis har arbejdet med pc sætter det visse spor i div. led.

Jeg glæder mig da over at der er nogen der gider holde siden kørende, og det er jo faktisk heller ikke dem jeg "brokker" mig over, men en funktionalitet som kunne være bedre.

Du "forbeholder mig retten til at lære noget nyt !" - Jeg forbeholder mig retten til at tippe webmater om detaljer som vil gøre det nemmere for eksisterende, og kommende brugere.


Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
Det gør jeg også for det meste, ellers har jeg jo et hyperlink til nedenstående url.

http://www.lav-det-selv.dk/Forum

Så man slipper for forside og overblik siden.

Hej alle!

Selvom det går lidt langsomt med nye tiltag her på siden (har jo kun begrænset antal timer i døgnet), så vil jeg meget gerne høre jeres meninger! Desværre er der mange ting der ikke kan lade sig gøre, fordi vi lider lidt under, at dem der har lavet forummet, ikke har udviklet på det i 1½ år.

MEN! Jeg kan afsløre, at der er blevet (og bliver) arbejdet på et spritnyt design på LDS. Og før der kommer en storm af "ååååh nej, hvorfor skal det nu ændres igen" , så kan jeg fortælle, at der bliver lavet om på netop "overblik vs. forum". Forsiden på LDS bliver stedet hvor man får overblikket over hvad der sker på LDS (svarende til overblikssiden i dag). Derfra vil der kun være ét klik til forumsiden.

Og så får vi også vores helt egen nye LDS-maskot/logo...

Mere info følger.


Mvh. AllanE
Der er yderligere 5 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis