finansiering

hey forum læser

håber noget kan hjælpe mig.
først vil jeg sig, jeg ved ikke hvilket Kategorie jeg skal brug så tage jeg bare den her.

jeg er 19 år og fra Grønland.
jeg vil meget gerne starte en film studio, og jeg har fundet nogle udstyr men prisen er for stort og jeg kan ikke betale den på engang.

jeg vil låne penge og finansier på det.
budgettet er 172´000 dkk

er der noget her, der har en god råd hvor og hvordan jeg skal jeg låne penge ???
3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
i disse tider er det ikke nemt at få nye ideer, hvis man ikke har en opsparing som man kan bruge.
Bankerne sidder meget tungt på pengekassen, så med mindre du har fast ejendom med stor friværdi er der ikke store cancer hos dem.
og som iværksætter låner de dig kun penge hvis de kan øjne at de kommer retur igen
medmindre du er VIRKELIG go til at tale din sag

en anden mulighed er kvik lån, men det er et meget dumt valg da de er dyre og oftest en ond skrue uden ende.

den tredie mulighed som lige falder mig ind er at finde sponsorer i form af firmaer og private.

selv om det ikke er fedt at høre når man har en go ide, så tror jeg ikke dine chancer for at få lån til start er særlig store

men jeg vil da aligevel ønske dig al held og lykke med projektet

mvh

Gert Møller

ja det kan laves :-

Fjernet af moderator
(Årsag: Ren reklame )
Kim66.

Du svarer på et indlæg fra 2002! Mon ikke problemet er løst eller gået i sig selv siden?

Træd ikke på mine ledninger :o)
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis