træ-alu vinduer

Hej

Jeg skal bruge 5 stk træ-alu vinduer ca. 62x150, men er lidt i vildrede om hvor man skal købe dem.

på www.bedstbilligst.dk er prisen 9000,- www.sparvinduer.dk vil have 10000,-
rationel skal have 23000,-
kender ikke prisen på alle de andre da de ikke har online beregner.

Umiddelbart er man fristet af de billige da de jo så kun skal holde 15 år fremfor 30 år.
sparvinduer har fået ok anmeldelser, men kan ikke levere glidebremse i topstyrede vinduer, hvilket nok er rart med så høje vinduer

der findes jo masser af andre producenter, men det tager lang tid at indhente tilbud fra alle.

VIlle egentlig have bestilt fra danskevinduer og døre, da de ligger tæt ved og andre fra omgangskredsen var ok tilfredse med kvalitet/pris. Men de er ligesom gået konkurs.

Vinduerne her er de første, men resten af husets vinduer skal nok også skiftes med tiden så valget danner nok præcedens. Derfor skal 100% prisforøgelse også argumenteres godt.
Kom med jeres indput.
2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Har her i foråret hos danske vinduer, bestilt vinduer for 108.000 kr til hele huset, og betalte på forhånd for at spare penge, har fået alt leveret og i fin kvalitet, og alt er monteret.
Jeg får total koldsved bare ved tanken om at være blevet fanget i deres konkurs, havde oven i købet checket at firmaet havde 10 år på bagen

Jeg har tidligere købt 3 mindre vinduer fra bedst og billigst, kvaliteten virker her et par år efter til stadig at være fornuftig.
Kender også et par stykker, der stod og ventede på levering af ordrer hos dem.

Personligt ville jeg have købt dem hos Outline eller KPK, Rationel holder jeg mig generelt langt fra, specielt når vi snakker alu-træ partier.

Bedst og billigst har flere fundet ud af hverken er bedre eller billigt, rigtigt mange har i forbindelse med reklamation på partier herfra mere eller mindre opgivet af får tingene ordnet i rimeligt kvalitet.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis