Kan jeg udskifte disse termostater til nogle nye m. temp-føler?

Kære LDS,

Nu banker den kolde tid på døren igen og jeg er træt af at gå og skrue på vores gamle termostater på radiatorerne (Fra '79). Derfor vil jeg høre jer om jeg kan udskifte dem til en slags, som selv holder temperaturen?

Meget gerne hvis I har links til konkrete bud?

Tak

/FF



Mvh. Familiefar

7 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hvad mener du med holder selv temeraturen, dem de har ny er allerede termostat styrede ventiler.

Men ja, ventil og følger kan selvfølgelig skiftes uden større problemer.
Jeg tænkte på om ikke man kunne få nogle, hvor jeg satte en rum-temperatur på f.eks. 21 grader og så sørgede termostaten for at tænde, når der var brug for det?

Hvis jeg 'bare' skal udskifte dem til nogle nye ventiler, hvilken type er der så her tale om?

/FF

Mvh. Familiefar

Det kan søren med garanti svare dig på, giv ham et kald han sidder i Gørlev afdelingen.

http://www.dvcenter.dk

Ved at han har dem med ekstern trådløse følere også.
Jeg har google't lidt og kan se at du flere gange henviser til ovenstående - Med al respekt, har du en interesse her?

Jeg ville jo egentlig gerne lave det hele selv, men mangler erfaringen i at finde ud af præcis hvilken termostat/ventil type, jeg kan udskifte den gamle med?

/FF

Mvh. Familiefar

Nej, det har jeg ikke, jeg henviser bare til hvor jeg syntes man får god service, og gode priser.

Men Søren kan hjælpe dig med hvad du skal bruge, og guide dig igennem det, og sælger dig ikke noget du ikke kan bruge til noget, og det er guld værd, specielt når man som dig ikke lige selv ved hvad man skal bruge.

Annonce
Skrevet af familiefar på 25 sep 2012 08:39
Jeg har google't lidt og kan se at du flere gange henviser til ovenstående - Med al respekt, har du en interesse her?



Da du formentlig er ret ny her på sitet, kender du selvfølgelig ikke "bidragyderne" så meget.
Men lige netop at skyde Rene Koluda sådanne motiver i skoene er lidt ved siden af.
Når Rene råder dig, er det ganske uegennyttigt og kun til gavn for dig! Du får en kontaktpersons navn og kan henvise til hvem, der har henvist dig. Det er ofte guld værd.

Med venlig hilsen
ktm

 

Korrekt - ny og ej interesseret i at træde nogle over fødderne - Overhovedet!

Har bare før prøvet det der med at nogle henviser til nogle som de kender osv. andre steder...

Beklager rookie-mistake og takker for feed-back!

/FF

Mvh. Familiefar

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis