Gulv renoveres - pris??

Hej, 

Først en lille forhistorie. Min kæreste og jeg har købt et hus, hvor der skal laves nogle ting i. Huset er fra 1971, og manden der har boet i det, har ikke lavet noget ved det. Mit spørgsmål går på køkken/alrum/stuen. Der er et fint stort rum, hvor der er mulighed for at vælte en væg og åbne op. Manden har haft gulvtæpper på et bøgeparketgulv. Vores første tanke var at "bare fjerne/rense gulvtæppet", få gulvet slebet og givet lud + matlak. Men der er nogle huller - dvs sprækker. Så jeg vil gerne have pillet det hele op, lagt gulvvarme i, støbt og lagt et trægulv - det kunne så evt. være et laminatgulv. Det vil vi egentlig så gerne have gjort i hele huset, men må nok vente pga økonomien.

jeg kunne tænke mig at vide en ca. pris på følgende: 

Hvad koster det ca at få lagt varme i? støbt nyt gulv og lagt et trægulv?

Rummet er på ca. 30 kvm.

På forhånd tak for lidt ekspertise overslag :-)

Vh. Line



3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hvis de skal lave alt arbejde 1200-1400,- pr. m2
Det kan slet ikke gøre det!
Gulvbrædderne alene koster jo 400 kr/m2, 10 cm beton udlagt mindst 200 kr/m2.

Mindst 2000 kr/m2 + moms. Er mit gæt.

Men der er langt bedre økonomi i at isolere loft og vægge, skifte vinduer og opgraderer varmeinstallationer. End at efterisolere gulve!
Hej Line,

Jeg synes det er svært at komme med en helt fast pris på dette, eftersom der selvfølgelig er mange ude på markedet der tilbyder det du søger. I min søgning på google om laminatgulve så jeg, at der blandt andet står, at det er en fordel med laminatgulve frem for træ, netop fordi det er så stærkt og let at rengøre. Det er ihvertfald nogle ting jeg ville tage med i overvejelserne, hvis ikke du allerede har bestemt dig for hvilket gulv det skal være!

Jeg ved selvfølgelig ikke, om du i forvejen har fundet en der kan udføre arbejdet for dig, ellers kommer der et lille tip. Tag dig tiden en dag til at skrive alle tilbud ned som du henter fra hjemmesider/samtaler, og sæt dem så op mod hinanden. Spørg dig selv om hvem der lød mest seriøse, og tag valget ud fra din mavefornemmelse. Og husk nu, kvalitet og pris hænger mange gange sammen, så gør dig dine overvejelser!

Ikke mere herfra, men er spændt på at høre hvad du finder ud af!

Mvh
Kristian

Gode tilbud til dig - trægulv til en god pris og høj kvalitet! 
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis