Kan pludselig ikke se TV2

Hej

Pludselig kan jeg ikke se TV2 (signalet er for svagt), via udvendig, forholdsvis ny, antenne, antenneforstærker og Boxer kort.

Umiddelbart har jeg tjekket alt. Stik, kabel, retning etc. Det eneste jeg ikke har skiftet er antennen. Er der noget i sådan en antenne, som kan gå i stykker?

Er der andet jeg kan tjekke?
12 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
er antenneforstærkeren slukket???

Gå efter bolden - ikke manden.

Den glade ejer af en "Maxi 77" byggeår 1980 nr. 3012
 Svendborg

Det kan vel også være den lokale sender fra TV2 som er nede pt ? ... Ellers måske antenneforstærkeren som er ude af drift ..

Daniel M.
KONARK - Arkitekt & Konstruktør i København og Odense - www.konark.dk  - Husk "Arkitektur kommer indefra"
Hej igen

Det er ikke senderen, det har varet i 14 dage.

Tror heller ikke det er forstærkeren. Når jeg slukker for den bliver DR programmerne pixeleret.
En antenne indeholder vel ikke mange komponenter, der kan gå i stykker, altså ud over stik/forbindelser. 
Ved det ikke, men det er den orginale antenneledning jeg har brugt, altså den der fulgte med antennen.
Hejsa..
Måske dit kort bare skal opdatere nye koder.. hvis det er det.. tænd for din modtager med kortet i på tv2, lad det stå, det kan godt taget 15-20 min.. // Jan
Kan du se alle DR programmer på din modtager?
Ja, det er kun TV2 der mangler. Der står endda hvilket program det er, så der må komme nogle informationer igennem. Nogle gange der står dårlig signalkvalitet, andre gange "den valgte tjenste er krypteret, eller kan ikke dekodes" Og ja, jeg har betalt regningen til Boxer  
"den valgte tjenste er krypteret, eller kan ikke dekodes" Og ja, jeg har betalt regningen til Boxer
Det kan være din kortholder, der er defekt. I såfald skal du have en ny, som du får hos den, du har købt abonnementet af. Hvis du selv skal betale den, står den til en pris af 500 kr.

fase
Der er yderligere 2 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis