Forslag til dør til skur

Hejsa
Jeg er igang med mit projekt isoleret skur, og i den forbindelse skal jeg jo bruge en dør, ellers bliver det ikke særlig brugbart;-)
Jeg har kigget lidt rundt, og vil jo gerne holde omkostningerne nede så skal ikke være en dyr swedoor eller noget! har kigget på dba.dk men der er ikke rigtig noget! tykkelsen på væggen er 100mm så skulle jo gerne passe dertil. Har set jemogfix har en isoleret udhusdør til ca 1.500kr er den noget værd?

Nogen som har erfaringer som de vil dele ud af:-)

Mvh Frederik
10 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Ja, de kan holde på varmen... Og ja, de bliver skæve efter 1 år. Det er i hvert fald erfaringen med den jeg har.
nå ok hvad skal man så købe...?
Tog lige et hurtigt søg på DBA - og fandt disse :

http://www.dba.dk/udhusdoer-trae-stalddoere-ud/id-85301316/

De ser da solide ud - og er billige. Jeg kender ikke noget til dem ellers ;-)

Hjemmebrygger af specialøl og vin " Bjergbryg

Annonce
Billige OK - solide nej. Tror at det er jem & fix kvalitet -10% :o)

Hvis du kikker nøjere efter vil du se at de midterste hængsler på den umalede dobbeltdør kun er skruet fast til (brædde)beklædningen. Og at hængslerne iøvrigt er forkert placerede.

På den hvide 1½ dør har hængslerne kun fat i sporpladen og sidder osse helt forkert!

Men man kan lave en dør selv. Nok ikke billigere, men i bedre kvalitet!
nej synes heller ikke se ser specielt gode ud!
selv om det er gds, så tror jeg ikke lige jeg vil begive mig ud i at lave en dør selv....! tror bare jeg holder mit til jem&fix så, håber ikke den bliver alt for hurtigt skæv så...
Jeg har monteret et par døre fra Jem og fix og de er ikke blevet skæve endnu.


R. C. Nielsen

Ok super mange tak:-)
gå ind på Skave nedbrydnings hjemmeside. de har også nye døre i skæve mål. Jeg fik ro fantastiske døre for 5 år siden. Tal pænt til Steen og han er blød

 

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis