lægning af trægulv

Hej

Jeg skal have lagt pergogulv i min stue oven på et gammelt trægulv er det muligt det skal siges det ikke fejler noget bare gammelt jeg har lagt pergogulv med iso på bag siden i min lille gang og syntes det knirker lidt det er lagt på betongulv med extra isolering tampspær som jeg fik oplyst i byggemarket dette skal siden rykkes af og lagt gulvarme og klinker på

Suma somara er hvordan undgår jeg det knirker syntes jeg har holdt den afstand til væggen på ca 1 cm for at undgå dette problem

nogen der har et bud

 jesper

2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Mon et Pergogulv ikke altid knirker?

Og kan man bare lægge et Pergogulv ud på de eksisterende gulvbrædder?
Skal brædderne ikke i det mindste eftersømmes og spartles - inden Pergo'erne udlægges!
Det er derfor dyrere klikgulve er forsynet med voks i not og fer. Du skal efter det gamle gulv med en spand søm og en dorn. Alle gamle søm skal ha en på hovedet og den mindste uregelmæssighed ha en stak søm. Husk at holde sikkerhedsafstand på 10 mm fra væggene. Eneste problem er, hvis de gamle gulvbrædder er en smule hule, så skal gulvet slibes, modsat vil dit perfo ligge som isskruninger

 

LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på spartelmasse og maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.
Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også