Er der nogen, der ved, hvor man kan købe patent propper til at montere på alm. vinflasker?
Jeg har engang set, at bonderøven havde nogen med hjem fra frankrig, som han brugte til hans cider projekt.
Jeg forsøgte mig med nogle fra things-4-you.dk, som skulle kunne bruges. Da jeg fik dem, var de for det første ikke af porcelæn, som beskrevet. For det andet kunne jeg ikke få dem til at passe på vinflaskerne. Jeg prøvede flere forskellige og alle tænkelige måder at montere båndet på. Men i bedste tilfælde kunne jeg med megen vold med begge hænder lige lukke proppen...
Ikke noget dårligt sagt om firmaet. Jeg ringede til ham, han kunne ikke forstå det, for han brugte dem selv på vinflasker. Han sendte mig et par billeder af dem han havde. Det så fint ud, så jeg forstår det heller ikke. Måske jeg har fået fra en anden sending, der var lidt anderledes.
Men kanon service, jeg fik refunderet det fulde beløb samt returfragt. Så på det grundlag, ville jeg ikke tøve med at handle der igen.
Jeg vil helst have porcelæns propper, men plast kan accepteres, hvis ikke andet kan lykkes.
Mvh. Kasper.