Mange fejl på KIPA vinduer

Vi har for ca. to måneder siden købt to topstyrede vinduer fra KIPA, og de var fyldt med fejl. Der var synlige høvlespor og samlinger der ikke var blevet spartlet før de var malet, der var flere skævheder og skæve samlinger, samt søm der ikke var slået ind i rudelisterne. Vi gjorde opmærksom på fejlene samme dag som vi modtog vinduerne. Vi gjorde opmærksom på at vi ikke ønskede at få reparations malet vinduerne, da vi mener at fabriksmaling er det bedste, men ville gerne have at de skulle rette fejlene mht. skævheder - evt. ved at sende os nogle nye vinduer. De ville sende en konsulent ud for at se på fejlene, og for en lille uge siden kom en konsulent forbi for at spartle og male vinduerne, som vi jo ellers havde frabedt os. Konsulenten var enig i at fabriksmalingen var at foretrække, og fejlene er dog til at leve med omend det ikke er pænt på nye vinduer. Konsulentens eneste svar til de skævheder der er i vinduerne var at "det var da godt det ikke var den anden vej - for så kunne vinduet ikke lukke". Han spurgte efterfølgende om han skulle slå de søm i rudelisterne ind, som jeg takkede ja til. Jeg stoppede ham dog da efter han havde lavet det første mærke i rudelisten med den TORX nøgle han forsøgte at slå sømmene i med. Han mente iøvrigt heller ikke det var muligt pga. knaster. Dagen efter hans besøg skrev vi til KIPA og ville gerne høre hvad de kunne tilbyde os - evt. et nedslag i prisen. Dagen efter igen kom der et arrogant svar fra Kipas direktør Hans Peter Hansen om at "nu stopper festen" - de ville ikke foretage yderligere når vi ikke lod deres konsulent udføre reparation af vinduerne i form af spartling og maling. Efterfølgende har vi forgæves forsøgt at få Kipa i tale vedr. de skævheder der er i vinduerne, men de svarer ikke. Vi har både som privale og erhvervsmæssigt købt en del vinduer og døre de seneste år, og vi har end ikke hos de billige leverandører oplevet noget ligende. Vores råd er: Hold jer fra at handle med KIPA - der findes så mange andre der er bedre og billigere! Mvh. Per
1 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Ja, man skal nok ikke forvente det helt store til den pris kipa levere vinduer til.

Til prisen syntes jeg dem jeg har set, har været helt okay, måske ikke den pæneste finish, men i lavpris klassen da acceptabelt.
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på spartelmasse og maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også