Sole Reservedele

Hej
Er der nogle der ved hvor i danmark man kan få fat i reservedele/forbrugsdele (Olie filtre og lignende) til Solé Diesel Motorer?
E.V. SCHOU & CO. er vist nok gået på R*ven...

På forhånd tak
Razols
13 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Mon ikke du kan bruge dele fra Craftsman og Vetus - det er jo samme motor?
Hej

Hvis det kun er filtre, så tag det gamle af og find en landbrugsmaskin forhandler, de kan ud fra numrene og størrelsen på filtre finde det rigtige til dig. Nu ved jeg ikke hvor stor motoren er, men hvis den er 2 eller 3 cylindret, så er det Mitzubishi motorer, og så kan man få reservedele hos Vestdiesel i Esbjerg, de importerer industrimotorer til hele DK.

Mvh Finn
Det er en 3 cyl Mitzubishi motor. Har fundet en forhandler i sverige der sælger dem.
Skrevet af wn på 19 sep 2012 09:27
Mon ikke du kan bruge dele fra Craftsman og Vetus - det er jo samme motor?

Er Sole, Craftsman og Vetus samme motorere?
Som udgangspunkt ja, blok m.m. er Mitsubitzi (tror jeg nok) men ens er de i opbygning....

Har besluttet mig for at blive en gammel sur mand. -Nu venter jeg så bare på at blive gammel....
Annonce
Hej kunne jeg ikke få den adr. på forhandleren i Sverige mvh Bufas
http://www.dpower.se/
Deres webshop er ikke oppe og køre endnu, men skriv en mail til dem. De er hurtige til at levere.

SOLE DIESEL FORHANDLER I DANMARK

TEMPO BÅDUDSTYR
GEMINIVEJ 2
2670 GREVE
TELF:   43950190

DE HAR VARER PÅ LAGER

ELLERS SKAFFER DE
Super, tak for det.
Hej,
Tempo bådustyr i Greve/Ishøj er blevet forhandler på Solé i 2013 og har fuldt sortiment af reservdele. Alternativt kan du finde det i Sverige på nettet...

Sejlerhilsen A
Der er yderligere 3 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis