min audi 100 vel ikke starte

hej.... hmmm... ejer af en audi 100 avant 2,3...
og som har opføret sig besynderligt.....
 i ca... 3 dage jeg har kørt i den... har den ved første gang nøglen er blivet drejet rundt gået ud... men anden gang startede den så .. py...
 plus at jeg synes den har sagt en "lyd" bagi når jeg kørte???
 men her til i foregårs igen gik ud og ville så slet ikke starte....... og ikke ville siden....
der er gang i den når jeg drejer nøglen. ligesom om den mangler den sidste "gnist" for at tænde.....
når jeg har prøvet nogen gange... løber den så død for strøm.... efter et par timer... strøm til jeg kan forsøge igen... og igen så død......
 hvad er der galt med min bil??:-(
jeg har prøvet starthjælp med batteri.... ingen effekt............. :-(<a href="javascript:void(0);" class="asminilnkbtn" onclick="asClient.StatusClear(this); return false;">
11 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
sandsynligvis et kabel til starter eller batteri der er defekt. Måske er batteriet faldet helt sammen

For at være helt sikker så ville jeg smutte fordi værkstedet med den, eller hvis du har en mekanik kyndig kammerat. - Du må endelig ikke misforstå mig, men du lyder heller ikke som en (ligesom mig) der har 100% tjek på biler og indmad Jeg er ihvertfald meget glad for min mekaniker kammerats hjælp! Og hans kan heldigvis ved småting belønnes med god mad og special øl - Men håber det løser sig, for det er træls ikke at kunne regne med sine hjul!
burde den så ikke hoppe igang med hjælp fra en anden bil med startkablel..... ? altså hvis det er batteriet der er dødt
problemet i at jeg ikke har gjort det.... er fordi jeg ikke har tilkyttet noget autohjælp og at bestille sådan en til at kører det ud til en... ja er ikke helt billigt og når man er alenemor er der få af papirlapperne men nej rmekanikere er jeg da langt fra... men når tingene er sådan og man sætter sig ind i hvordan og hvorledes kan man mange ting selv... når man ved hvad der er galt sådan lærte jeg da at skifte skiver og bremser og nix ingen mekaniksk venner og tak, for ja... man er så afhæning af den
Hvis startmotoren kører er det ikke batterikabler der er problemet.
Annonce
Får den benzin det kan være benzin pumpen der sagde den lyd.
Hvilken model og motortype?
hvor på sjælland er du fra?. er selv fra sydsjælland omkring vordingborg og omegn, er under udd som mekaniker.

If it aint broke, DONT FIX IT!. 
if it is broke, FIX IT!.
if it wont fix, USE VIOLENCE!
if violence doesnt work, GET A BIGGER HAMMER!
2610 rødovre

NOMADEN: du har ret, det er benzinpumpen der er røget..... øvsen :-(

mondeotossen... er bosat i rødover :-)

akselj: det er audi 100 avant... 1991... 2,3..........
Der er yderligere 1 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis