køkken-tegne-programmer

Hejsa!

Jeg sidder og forsøger at egne køkken, faktisk i to programmer, nemlig ikeas og Kviks. Men jeg rammer ind i samme problem med dem begge, nemlig at de ikke er specielt interesserede i at stikke mig alle de "små" afstande på en væg med tre vinduer. Ahem... eller også er det mig, der ikke lige kan hitte ud af at bede om det på den rigtige måde

Nå, men i Ikeas vil den for eksempel give mig mål fra *den anden* side af vinduet til endemuren. Men ikke afstande imellem vinduer eller den korte afstand fra væg til vindue. Det er lykkedes mig at placere vinduerne, men det ser ikke helt rigtigt ud - det ville være ideelt, hvis jeg kunne tjekke alle mål.

I Kviks har jeg ingen ide om, hvor jeg skal sætte vinduerne, jeg kan kun finde mål på vinduerne og hele murlængden.

Det får jeg jo ikke lavet meget køkken af! Er der nogen, der ved, hvad jeg har overset?

mvh. tina
3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
inde i ikea, hjælper de gerne en med at tegne, og sætte vinduer, vægge skabe og alt andet i. hvis i bare har målene med. I kan evt lave en aftale på forhånd.

og ellers, tag da ned i et par forskellige køkken butikker, og aflever jeres mål, og se deres bud. vi fik, Invita, vordinborg, og kvik køkkener til at tegne for os. også tog vi det bedste fra dem alle 3, og fik rettet det til så det hele passede
Vi havde Invita og Svane køkken, de kom ud og målte både køkken og bryggers op, og lavede fine tegninger.
Vi købte også hos en af dem-
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis