Hej alle
Jeg er ved at skulle tilslutte vandet til en Grohe Rapid indbygningscisterne, men er i tvivl om hvordan dette gøres korrekt. Jeg synes ikke at kunne finde hjælp i brugsanvisningen eller noget andet sted på nettet. Det er givetvis ganske simpelt hvis man ved hvordan man gør :-)
Vandtilførslen skal ind via hul i cisternens side, men er der blot tale om at føre vandtilslutningsslangen gennem hullet og påskrue gevindet inde i cisternen? Dette har jeg gjort pt., se evt. billede.
Jeg synes det virker som der skal monteres et beslag eller noget i siden, således at vandtilslutningsslangen blot påskrues på et gevind på cisternens side? Der medfølger også et plastikbeslag til montering i hullet som jeg ikke anvender når blot jeg fører vandtilslutningsslangen løst gennem hullet og ind i gevindet i cisternen. Da der er tale om en høj model i en smal væginstallation, så kan afbryderventilen som sidder bagved nede ved gulvet heller ikke umiddelbart fra toppen når installationen lukkes, hvilket jo nok ikke er så hensigtsmæssigt.
Mvh.
Kåre