Lugt i badeværelse.

Hej.

Jeg har prblemer med lugt i mit nyrenoverede badeværelse i sommerhuset.......

Det har aldrig været et problem før.

Jeg har haft alverdens klogskab ude for at reparere det ( blikkenslager,kloakmester og kloakrenser )

Alt er renset flere gange og gulvafløbet i brusekabinen renoveret. Det skal tilføjes at vandlåsen i brusekabinens afløb fungerer som den skal.

Der er stadig lugt - mest når vi lige har været i bad.

Så var det at jeg kom til at tænke på om det kan have noget med ventilatoren at gøre - om den skaber undertryk i badeværelset og trækker dårlig lugt op ??

Før jeg renoverede badeværelset i efteråret/foråret var der ikke en ventilator - den monterede jeg i forbindelse med renoveringen. Den type, der er fugtstyret og kører ca. 5 minutter efter lyset er slukket.

Måske lidt langt ude - men jeg har pillet ventilatoren fra og synes det har hjulpet. Jeg lavede ikke en ventilationsrist,hvor der kunne komme luft ind til erstatning for det ventilatoren suger ud. Regnede med det var utæt nok ved døren til det

Mon det er nok at lave en ventilationsrist ?

Nogle gode forslag når nu de kloge hoveder jeg har haft ude at se på det ikke kan løse problemet.



Hjemmebrygger af specialøl og vin " Bjergbryg

Hej. Jeg har prblemer med lugt i mit... Vis hele indlægget
11 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Lyder til at de ca. kr. 3.000,- jeg har smidt ud på ingenting er småpenge..........

Hjemmebrygger af specialøl og vin " Bjergbryg

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.
Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også