Lamelgardiner

Hej Alle

Jeg er lige flyttet ind i en lejlighed på 4. sal med nogle store flotte vindeuspartier på altanen. Det er jo dejligt med en masse lys, men det kan jo også være rart at kunne dæmpe/udelukke det en gang imellem.

Jeg synes, at det kunne være flot med lamelgardiner, men min kærestes erfaring siger, at vinden nemt bliver så kraftig, at de blafrer så meget, at de for det første ikke fungerer i blæsevejr med åbent vindue og for det andet kan blive bøjede/beskadigede ved kraftig blæst. Jeg synes så, at jeg tidligere har set nogle lamelgardiner/lodrette persienner, der var fastmonterede i begge ender (både for oven og for neden). Men den gardinforretning, hvor jeg tror, jeg så dem, er nu lukket.

Jeg har prøvet mange forskellige søgeord i google, men jeg kan ikke finde andre end de frithængende (med kæde eller lodder).

Er der nogen, der kender et system, der ville egne sig? Bredden er 465 cm og højden 155 cm

Mvh Stonos
1 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Jo-joe det er nu meget rart man kan være lidt ugenert når man leger med kæresten i stuen. Tror du skal besøge nogle af de forretninger der har speciale i gardiner, eller et par af de store møbelkæder...Ikea eller Ilva.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis