Ford mondeo problemer!!!

Hej der ude..

Jeg står med en Ford mondeo 1,8 98 hvor jeg har et problem med at den ryster og ryster i gearkassen når jeg accelerere men der intet når den bare triller selv der ud af..

Nogle der kunne hjælpe mig lidt her og fortælle mig hvad problemet kunne være??

Hej der ude..

Jeg står med en Ford mondeo 1,8 98 hvor jeg har et problem med at den ryster og ryster i gearkassen når jeg accelerere men der intet når den bare triller selv der ud af..

Nogle der kunne hjælpe mig lidt her og fortælle mig hvad problemet kunne være??
8 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Velkommen til!

Kig dine drivakselkryds efter.
Er der ikke også nogle uskønne lyde, når du drejer skarpt?

Med venlig hilsen
ktm

 

Hej ktm.

Der er ikke nogle uskønne lyde eller noget.. Og der er heller ikke nogle rystelser i selv rattet.. Det virker som om det er hele motoren der ryster samt min gearkasse..

Hej der ude..

Jeg står med en Ford mondeo 1,8 98 hvor jeg har et problem med at den ryster og ryster i gearkassen når jeg accelerere men der intet når den bare triller selv der ud af..

Nogle der kunne hjælpe mig lidt her og fortælle mig hvad problemet kunne være??
Hej Mikkel E

Prøv at få efterset dine motor / gearkasse ophæng samt efterspænde din forbro.

mvh
John - kører selv Ford Mondeo 1,8 benzin
Hejsa igen

Kan også være din motor sætter ud under acc... så kan motor ryste og du mærker det i gearstangen mv ...

hvordan har dine tændrør og tændkabler det ?

mvh
John - kører selv Ford Mondeo 1,8 benzin
Hej John..

Takker for svaret.. Det er noget jeg vil undersøge da jeg ikke har kigget efter det..

Hej der ude..

Jeg står med en Ford mondeo 1,8 98 hvor jeg har et problem med at den ryster og ryster i gearkassen når jeg accelerere men der intet når den bare triller selv der ud af..

Nogle der kunne hjælpe mig lidt her og fortælle mig hvad problemet kunne være??
Annonce
Det kan være at det er et af de inderste kadang led der er i stykker så et program på tysk tv i går og den bil havde de samme symtomer som din.
Såfremt at der er blevet filet godt og grundigt på koblingen kan svinghjulet være blevet skæv og have slået sig. Ved igangsættelse vil bilen ryste/hoppe ved accelleration.
Vær meget opmærksom på, om du har de HELT RIGTIGE tændrør i motoren. Jeg havde en masse "udsættere" på min 2.0 under accelleration, da jeg havde monteret tændrør fra T.Hansen.
Efter mange eksperimenter satte jeg 4 nye, originale i fra Ford, som i øvrigt var billigere, og problemet var med et slag HELT ovre.

Jeg kan ikke helt fornemme ud fra din beskirvelse om det er samme problem.

Med venlig hilsen
ktm

 

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis