Makita RP0900k overfræser

Hej forum

Jeg har kig på denne makita overfræser : http://www.frishop.dk/pi/Makita-ove...3645_.aspx

Er der nogen der har ertaring med den. Og ved at den er god til prisen ? Er der en anden model der er bedre i det prisleje. Den skal bruges til hobby brug. Nok mest i mdf og andre lette træ sorter.

Elektrikeren, må godt rode i "dåsen" hos Fru Hansen ;-)

4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hej Silver Line

Må indrømme min viden stadig er lidt grøn på overfræser området, men kan det ikke være et problem at du ikke kan stille omdrejninger på den du henviser til. Rent personligt ville jeg nok kigge efter noget brugt omkring samme prisleje, ofte kan man få mere for pengene og så er der tit jern med som du så ikke også skal ud og købe bagefter.
Jeg kigger selv lidt efter en festo overfræser af den eneste grund at den kan fungere på festools skinner.
Hej Silver Line

Må indrømme min viden stadig er lidt grøn på overfræser området, men kan det ikke være et problem at du ikke kan stille omdrejninger på den du henviser til. Rent personligt ville jeg nok kigge efter noget brugt omkring samme prisleje, ofte kan man få mere for pengene og så er der tit jern med som du så ikke også skal ud og købe bagefter.
Jeg kigger selv lidt efter en festo overfræser af den eneste grund at den kan fungere på festools skinner.
Jeg har selv en Makita overfræser men det er et par modeller større hvor man kan justere hastighed og det er nu dejligt

Ellers har jeg kun gode erferinger med Makita men jeg jo også kun GDS og ikke håndværker

Med venlig GDS hilsen Mads

P.S. Har ingen håndværksmæssig uddannelse

Havde ikke tænkt på det med regulering af hastigheden. Hvis det er en dejlig ting at have, skal jeg have det :-) Jeg må snuse lidt videre. Kigger også lidt på brugtmarkedet, synes bare ikke der har været noget.
Egentlig lidt sjovt de ikke har lavet det. Selv en billig grøn bosch har det : http://www.harald-nyborg.dk/p8092/b...of-1200-ae Er den forresten noget værd ? Det er kun til hjemmebrug jeg skal lege med den. Men samtidig er jeg selv håndværker, så er vand til kvalitets værktøj.

Elektrikeren, må godt rode i "dåsen" hos Fru Hansen ;-)

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis