Sætlim Hvilken?

Hvem laver den bedste sætlim? Skal sætte paneler op og personen vil ikke ha skruer søm osv. 

Morten    

"when your born, you get a ticket to the freakshow. When your born in america you get a front row seat"

8 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hej

Jeg har været ganske tilfreds med den fra Würth.

Mvh Mikkel
Wurth forhandles ikke af trælaster normalt, men den fra DANA har jeg brugt i flere år.

Generelt så så længe det er monteringslim, så har mærket ikke den store betydning.
Havde for nogle år siden fat i noget billigt fra jem og fisk, det tørrede meget langsomt og var nærmest ubrugeligt til formålet. Jeg må se hvad jeg kan få fat i.

Morten    

"when your born, you get a ticket to the freakshow. When your born in america you get a front row seat"

Annonce
Okay, måske jem & fix og harald skrald har noget ubrugeligt, men på trælasten tror jeg selv de billigste vil være en "mærke" vare, dvs. Dana, Sika, Bostik eller lign. og her er forskellen mellem deres lim og fuger ikke så voldsom stor.
Ja man skal nok vælge et af de anerkendte mærker. som dem du nævner.

Morten    

"when your born, you get a ticket to the freakshow. When your born in america you get a front row seat"

Ja, så er man da sikkert på en rimelig kvalitet.
Så vælger man den billigste af disse 3, så har man sikkert den bedste til prisen...
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis