Hjælp til installation af powermax Pro alarm.

Hej.

Nogen der har erfaring med at opsætte ovennævnte alarm.

Alarmen er med Gsm modul, og bliver ved med at melde Tlf linje fejl.
Hvordan vælger man at det kun skal være gsm modulet den skal bruge..??

Jeg har læst mig frem til at det skulle være inde i menu nr. 6. Men jeg har ikke menu 6 og 7 på min..

Måske det kan indstilles et andet sted...

Håber der er nogen der kan hjælpe.
4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hejsa

Jeg bøvlede også en del med det, da jeg satte min egen central op. Nu har jeg ikke lige manuelen ved siden af mig, men så vidt jeg husker, skal du gå ind i menuen og slå fejlrapportering fra (for fastnetslinien selvfølgelig).

Med venlig hilsen

Anders

Mange tak for hjælpen nu virker det..

Lige et tillægs spørgsmål: Hvis jeg har tilsluttet en extra trådført sirene, hvor får jeg den til at blive aktiveret sammen med den indbygget...?

Hej

Min generelle erfaring er at Visonic Power Max Pro er at den er for fagfolk - ALT ALT for indviklet - har selv købt en og har i alt udstyr for 7500kr - dvs i form af 6 pir , ekstra betjeningspanel osv og har sådan fortrudt det køb . Har heldigvis en ven som er elektronikmand og som interessere sig for det til at hjælpe mig.

Jeg har forlængst opgivet den og havde jeg ikke den hjælp jeg har, ville jeg smide skidtet i skraldespanden og købe en billig alarm i Jem&Fix - de er til at finde ud af. En nem app til både Android og Apple 

Held og lykke med din


 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis