Godt sted at købe impeller til Mariner 5hk (fra 80'erne)

Hej.

Jeg er ved at servicere min grå Mariner 5M fra cirka 1982, jeg bruger til gummibåden et par timer om året.
Er der nogle, der ved et godt og billigt sted på Sjælland at købe en ny impeller?
Min sunde fornuft anbefaler mig ikke at give mere end 100 kr for sådan en lille gummidims. Hvis det kan lade sig gøre altså...

På forhånd tak :-)

mvh
JAKOB
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
9 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Tjah ! Skulle din sunde fornuft finde et sted hvor du kan købe en sådan impeller til en hund. Er jeg ret sikker på at der er mange der gerne vil kende den butik..
Tjah: Biltema har dem til min Volvo Penta for omkring 80 kr, men skilter ikke på nettet med om de har til japanere.

Det er jo bare en (pænt udskåret) gummiklods, højst sandsynligt lavet i Kina. Og havde det været til et hus havde den kostet en 10'er... Jeg må ned med tomme flasker, så jeg kan skillinge sammen til en over 100 kr...

Råd modtages stadig.

mvh
JAKOB
Tak for link :-)

Årgangen er ikke helt bombesikker, pga forskellige serienumre indeni og udenpå, men det er den "almindelige" grå 5'er.

Hvis det skal være på postordre fra Jylland, kan jeg lige så godt finde det billigere på eBay. En fysisk butik på Sjælland, man kan gå ind i med den gamle og komme ud med den rigtige nye er at foretrække. Det giver jeg måske 20 kr mere for ;-)

mvh
JAKOB
Jeg kender det godt med at man syntes at det er dyrt..
Men gummiophæng til biler og andre dimser der er vulkaniseret gummi/metal i en kvalitet der kan holde er ikke billig.
Lynetten og Helllers på Amager må ha den. Det vil alligevel koste dig en del at kører til Biltema.
Hellers er sikkert billigst.

Gå efter bolden - ikke manden.

Den glade ejer af en "Maxi 77" byggeår 1980 nr. 3012
 Svendborg

Annonce
Hej !

Je købt min nye impeller hos Ballerup Marine Service ,de ligger godt nok på AvedøreHolme

Flink fyr ,ringede til ham og forespurgte på den ,han skaffede den til dagen efter, og fik lige en lill snak med ham om diverse vedr. min motor............ Findham på google evt. :=)

Tim  

Nå googlede lige selv  Avedøreholmen 60

Tim  

Det blev Hellers, til en pris "kun" 33% over fornuftigt niveau ;-)

Tak for hjælpen.

mvh
JAKOB
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis