Salg af services?

Hejsa..

Jeg synes der mangler et sted herinde med salg af service, det har jeg spottet på andre fora og synes det ville være rigtig fedt at have herinde.

Det består simpelten af at man sælger det arbejde man kan/vil udføre.

Det kan være man kan male, glasblæse, lue ukrudt, fælde træer, lægge fliser, lav bil, osv osv osv.

Forummet her dækker jo stortset alt, så det der ville være rig mulighed for enhver at tilbyde det man nu lyster

Kunne der være mulighed for at få oprettet et sådan sted og hvad synes folk om idéen?

6 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Spændende ide. Tænker du på en formidling af kontakt til professionelle håndværkere? Eller er det ment som mindre serviceydelser udført af private til private?

Mvh. AllanE
Det er ment som en service fra brugere til andre brugere af LDS.  En hjælp hvis der er noget man ønsker at få lavet og ikke selv har muligheden for det.

Super ide, men er ikke sikker på at SKAT ville have sammen opfattelse, tror nemt denne service kunne ses som værende kilde til sort arbejde, eller bytte tjenester så at sige.

Men undertegnet syntes det kunne være en super ide....
Puha.. Det ved jeg ikke om det kan regnes som.. Jeg har bare set det på en masse andre danske og udenlandske fora og har egentlig aldrig tænkt over det på den måde, og de fora jeg har set det på har heller ikke været prop fyldt med opgaver til dem der nu kunne udføre det, så jeg tror det er meget begrænset hvor meget folk vil bruge det, man har jo også selv sit eget "netværk" - Men det er altid rart hvis der er noget man har problemer med at få løst at man så ved hvor der er hjælp at hente.

Det er vel stadigvæk ikke strafbart at hjælpe hinanden? Eller har Mögungen også været på spil her?

Synes det lyder som en god ide, ligesom vi kan give og få råd, kunne man udvide det til også at omfatte dåd.

Det kunne jo være professionelle, der vil acceptere, at kunden selv er med i større eller mindre omfang.

Med venlig hilsen
ktm

Nej, hjælpe hinanden er stadig ikke strafbart heldigvis...
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 25% rabat på maling med vores rabatkode hos Flügger.dk Koden er: LDS     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS

Flügger

Find alt til boligforvandlingen, når det kommer til maling og malerrelaterede produkter, på Flügger.dk. Få 25% rabat med koden: LDS

Se mere

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis

Se også