Er det for godt til og være sandt

Hej alle jer gør det selv folk.

Når en maskine typisk kan for mange ting er det næsten altid for godt til og være sandt og der er gået på kompromi med en del ting. Men er faldet over evolution rage 3 kapsav. Virkelig smart en maskine der burde kunne tage, jern, alu, træ osv med samme klinge, og med anden klinge kan den også save i cement, fliser osv. I mine øre lyder det lidt for fantastisk. Nogen der har erfaring med den omtalte maskine?
Er den virkelig så god?
For er den det ærgrer jeg mig da allerede over jeg købte en dewalt 777 for prisen er nogenlunde den samme.

Mvh Brian
Hej alle jer gør det selv folk. Når en maskine... Vis hele indlægget
13 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
De moderne save fra evolution inkl deres rundsav kan save i alle de materialer fordi motoren er viklet til et højt moment og en stærk gear kasse. Der sidder ikke en lille fesen knæksplit i akslen, det er en rund bøsning i et mere skørt materiale der bolter de 2 ender sammen.
Jeg vil våge den påstand efter at have prøvet en Evolution at den er lavet af ingeniører der har kigget på hvad man gerne vil kunne bruge sådan en sav til, hvor de fleste andre producenter har forsøgt at lave et produkt der er identisk med de andres men stadig med profit margen.
Her er en video hvor David (Myfordboy) saver alu han kan smelte om.
https://www.youtube.com/watch?v=QOkbl61Hsiw

"Jeg vil forsøge at svare på alt - hvis du har kigget i manualen"



"Holdt op med at virke er ikke det samme som gået i stykker. Start med en ren klud, så oliekanden"
De moderne save fra evolution inkl deres rundsav kan save i alle de materialer fordi motoren er viklet til et højt moment og en stærk gear kasse. Der sidder ikke en lille fesen knæksplit i akslen, det er en rund bøsning i et mere skørt materiale der bolter de 2 ender sammen.
Jeg vil våge den påstand efter at have prøvet en Evolution at den er lavet af ingeniører der har kigget på hvad man gerne vil kunne bruge sådan en sav til, hvor de fleste andre producenter har forsøgt at lave et produkt der er identisk med de andres men stadig med profit margen.
Her er en video hvor David (Myfordboy) saver alu han kan smelte om.
https://www.youtube.com/watch?v=QOkbl61Hsiw

"Jeg vil forsøge at svare på alt - hvis du har kigget i manualen"



"Holdt op med at virke er ikke det samme som gået i stykker. Start med en ren klud, så oliekanden"

Her 4 år senere, Professsor ... har du selv prøvet saven fra Evolution ?
 


Vi prøver igen, i morgen --
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis