Spartle ved fraflytning af lejlighed

Hejsa

Jeg står og skal flytte fra min lejlighed og skal derfor spartle de steder hvor jeg har hængt lamper, fjernsyn osv. op. Væggene består af pus hvor der er sat tapet op. Jeg er med på det kan ses når man har spartlet, men sådan var det også ved indflytning.


Hvordan gør jeg det på den bedste måde og hvilken spartel skal jeg bruge?

Hvor lang tid skal sådan noget tøre før jeg kan begynde at male?

Håber i kan hjælpe

Mvh Morten
4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Er det ikke så meget, så køb en tube sandspartel hos din lokale maling pusher eller trælast.

Kommer an på hvor tykt lag der lægges på, hvor hurtigt det tørrer, skal det tørre hurtigt kan letvægfiller måske være løsningen, men bliver hurtigt dyrt hvis det er meget jo.

Pollyfilla tørrer også hurtigere op, men er så ikke til at slibe i efterfølgende, hvis det lægges for meget på.
Det er ganske lidt, det drejer sig om 2 tv ophæng og et par højtalere og en 2 lamper. Jeg prøver med sandspartel. Tak for hjælpen!
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på spartelmasse og maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
Jamen, er det den smule, så kan en lille færdigblandet spartel i tube sagtens bruges.

Cool, det bliver det så. Igen, tak for hjælpen!
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på spartelmasse og maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.
Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også