stempel til motorsav

Hej jeg har en stihl motor sav ms270c hvor stempel og cylinder en færdigt så jeg vil have honet cylinder og købe nyt stempel men den lokale forhandler vil have næsten 900kr for et stempel og skal lige siges at det er 44 mm mit spørgsmål er hvor kan jeg købe et stempel henne til billigere mønt? Eller kan man bruge et knallert stempel hvis man koster lidt af det i længden da motorsavs stemplet er lidt kortere

Af fejl bliver man klogere, sjældent rigere!!!!
2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
ian666

Reservedele er som regel dyre.

Kan du prøve at søge efter nye dele det skulle undre mig om du ikke kan finde noget der passer & måske også billigere.

Ved ikke om det er godt at korte af et stempel, men tror det ikke, du risikerer måske at ødelægge din motorsav, & så er det sparede væk. (har ikke selv forsøgt skal lige siges)

Stihl er Tysk og er da vist et ret godt, men regn lidt på det, hvad koster en ny sav kontra et nyt stempel og ringe du finder på nettet.


Når du har hornet cylinderen skal du sikkert også have nye stempel-ringe vil jeg mene.

Kan du så også selv skifte det kan du spare nogle kr her.

Må jeg på min vanlige vis takke på forhånd for et eller nogle svar?
Med venlig hilsen 
maskinsnedker. (emeritus)

Den korteste vej mellem mennesker er et smil.
Find det på ebay:

http://www.ebay.de/sch/i.html?_from=R40&_trksid=p5197.m570.l1313&_nkw=stihl+ms270+kolben&_sacat=See-All-Categories
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis