Punto Classic årg 2000

Min Fiat punto vil ikke starte, kan heller ikke låse den (når jeg bruger den fjernstyret centrallås). Når jeg ruller ned af bakken med den, starter den perfekt, og køre ellers derudaf, lige indtil jeg slukker den og skal starte den igen. Hvad er galt???

ASP
6 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Kunne tyde på at du har et defekt batteri, knækket eller defekt batteriledning.....Jeg vil nok starte min fejlsøgning der! God fornøjelse..
super hurtigt svar. Prøver lige at kigge på det i morgen tidligt når det er lyst. takker

ASP
Kontroller batteri for irret poler og gi evt kabelskoene en lille tur med et stykke sandpapir, hvis de skulle se lidt træls ud:-d God fornøjelse...
har kigget og de ser fine nok ud. Jeg undre mig bare over at det er sket lige pludseligt, da der intet var at bemærke i forgårs da jeg stillede bilen. Burde det ikke bygge op over længere tid, Hvis det bare var poler. (specielt på den her årstid?)

ASP
sådan et batteri kan falde samme.. måske er der ikke mere syre/væske på.....
Snurre motoren rundt eller er det hele dødt??

Gå efter bolden - ikke manden.

Den glade ejer af en "Maxi 77" byggeår 1980 nr. 3012
 Svendborg

det var batteriet som var gået kold. Det var vedligeholdelsesfrit. Så på med et nyt batteri, og så virkede det hele igen. Tak for hjælpen

ASP
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis