Jeg kan trylle....

Det kan jeg nemlig..

Jeg kan tage en 25 m. lang ledning og rulle lige så fint op,
så kan jeg hænge den meget pænt på knagen, sige sim-sa-la-bim og vupti.
Næste gang jeg tager den og skal bruge den har jeg 40 knuder på den

Lorte trylleri....

Med venlig GDS hilsen Mads

P.S. Har ingen håndværksmæssig uddannelse

10 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Dem tryller du da bare op igen.... he he
Så sent som kl. 03.30 i nat, sagde min lærling til mig, at han havde lagt mit løftereb i bilen. Men at han gerne lige ville have at jeg selv rullede det sammen.
-Jeg sagde at jeg havde vist ham det utallige gange. Men hans konklusion var, at han også gjorde som jeg havde vist. Men når den skulle rulles ud igen, var der altid knuder på!!


Vi døjer også med forlængerledninger. Og her ligger den også bare i min bil, uden at være rullet op :-/

-Nogle folk lærer det simpelthen aldrig!!


Næstformanden

Er ikke så aktiv i forummet for tiden...
Min sparsomme fritid går med ungerne, hunden og konen. I nævnte rækkefølge....
Næ jeg lærer det nok aldrig så

Nogen gange så er den fint nok men langt fra altid.. Dog dejligt at se, at der er andre der også "tryller" 

Med venlig GDS hilsen Mads

P.S. Har ingen håndværksmæssig uddannelse

Jeg har set tricket udført på en 220 meter lang 60 mm trosse....sjovt nok udeblev bifaldet fuldstændig.

Chr.

Selvrensende filter = et filter du selv skal rense.

Bankrådgiver = Rådgiver banken om, hvor mange penge de kan plukke kunden for.

Alt hvad jeg gør er forkert. Deri går jeg aldrig galt.

Annonce
Når jeg en dag får tid vil jeg opfinde den knudefri ledning og knækfir vandslange, det kan vel ikke være så svært når man først har defineret opgaven.
Lige med disse ting er det sådan at hvis de ligger alene for længe, og det gælder alt fra hørepropper til kabler og snore/tovværk så opstår der tre - fire knuder og et ottetalsknob og sådan er det.

 varmetossen

Skrevet af Chr. på 18 aug 2012 21:04
Jeg har set tricket udført på en 220 meter lang 60 mm trosse....sjovt nok udeblev bifaldet fuldstændig.

Chr.

Huskede du at tage handsker på, da du skulle rede det ud igen?

Med venlig hilsen
ktm

 

hej
arbejdede for længe siden på Thule AB sammen med en mekaniker fra Lolland-Falster, hans mening om disse ting var : Den lille Mand.

Den lille Mand arbejder om natten , forlægger, gemmer værktøj,gør svende tørre i halsen, binder knuder på kabler osv osv.

Vi holdt vagt en hel nat, men fangede ikke Den lille Mand.

mvh snedkeren

 gørenmasseselvsåvidtmuligt

Det er lidt lissom at have teenagebørn. Man kan iagttage og undres men ikke rigtig påvirke

 varmetossen

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis