Ideer til guides

Hej LDS

Jeg er en ung elektriker, som i sin fritid laver små guides samt forklaring til elektriker udannelse.

Jeg er i øjeblik igang med at lave nogle sider for almindelig forbruger om f.eks hvordan man sætter en lampe op osv.
Min første side omhandler omsætning af en lampe kort fortalt.
http://elbogen.dk/lampe.php

Jeg ønsker lidt inspiration fra andre folk af hvad man kunne mangle af forklaring og fremgangsmåde inde for elektriker faget.
I katorien Sådan Monteres på min hjemmeside er det kun ting almindelige bruger må lave dvs. skifte en lampe osv

Lige nu har jeg planer om at lave en guides til udskiftning af almindelige pære til LED, hvad man skal ligge mærke til, ang farve, lysttyrke osv samt besparelse og om det kan betales.

Håber i vil komme med nogen ideer

wwww.elbogen.dk - Din El guide
7 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Det er da en prisværdig ide, som du ønskes al held og lykke med.

Forslag:
- at lave en forlængerledning (måske lige enkelt nok)
- fejlfinding ved fejlstrøm
- forslag til strømbesparelse i hus mv
-
Forlængerlednings guide kommer snart
fejl finding ved fejlstrøm er en god ide, ihvertfald hvis det handler om en deffekt brugsgenstand, derved kunne man undgå at få en elektriker ud for at pille en genstand fra som er gået i stykker.
Samtidlig kunne det også være effekttiv hvis man kunne konstatere at det måske var udendørs lyset som der var fejl på.

Det vil jeg arbejde på.

Strømbesparelse har jeg også tænkt på og det ville nok komme lidt i sammenhænd med LED belysning.

Tak for dit svar

Til andre alt inputs er godt, jo mere jo bedre, så er de kedelig aften timer også besat det næste stykke tid