ford mondeo drejer ikke motor rund når drejer nøglen

er der nogen ford experter her inde.min mondeo en dag vil ikke sig noget som helst
     da jeg drejer nøglen siger kun små klik.få jeg min far til kig på den han har os lidt svært
     ved få den i gang men efter styk tid kom i gang og det prøver så gør 10 gang og
     starter hver gang.det var i fredags og her i dag mandag gjor den det igen og så

dreje jeg nøglen frem og tilbage 4 5 gang intil hørt pumpen køre og så starter den
     hvad kan der være galt.først tro vi var starteren som var defekt.og så tænk på
     om det noget inde i tændingslåsendet en 1,8 zetec e .årgang 96

8 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
hvis den kun siger små klik er det meget sandsynligt starteren, næsten gang den klikker så find et eller andet og slå til starten med.
hvis den så starter efter et par slag har du fundet fejlen

nu har prøvet slå på starteren men hjalp ikke skid.men har sat styk ledning på starter uden dreje nøgle der virke den men
starte ikke kun høre starter kørt.men det må være noget med strøm at gøre et eller andet sted.hvad med startspæ.er
der nogen som kan fortælle mig det

Det kan være bundstykket i tændingslåsen der er slidt

Elektronikteknikeren
Det kan være noget så simpelt som stelkablet til sterteren, der enten er brækket eller sidder løs ved øjet

fejlen er fundet det sted i sikringsboksen som er løs forbindelse i.men vil høre der er 1000 vis af ledning i den kræver
det en professionel som sætter det på ska ha en anden sikringsboks os.eller kan man selv lave det og hvis ikke.
hvad vil pris blie for det gjor på værksted

Annonce
Det er ret simpelt hvis du ved hvad du laver. Det kræver ikke en prof. men du skal være meget nøjsom jeg får tit biler ind hvor kunde selv har forsøgt og fået kludret i det og så ende det med at blive dobbelt så dyrt for skal man først til at hitte ud af hvad kunden har kludret i . En god ide er lige og tage nogle billeder af ledningerne med telefonen inden du skille så du altid kan kikke hvis du er i tvivl om nået

jeg skal ha skilt sikringsboksen ad den der sider i motorrum,hvodan gør man det.der sider en bolt til hold den fast til motorrum
og så kan den tags op men det ska pil fra hinanden den plade som relæ sider på

Har selv prøvet det, hvor det så var starteren der lige skulle have et lille slag, men pas nu forhelvede på ikke at ramme oliefilteret, eller hvad der nu sidder der..

Banker du på starteren burde den virke, men om du så får den startet, så få den lige til en mekaniker
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis