Zanussi T1206V skyller ikke mit tøj rent af sæbe!

 Min topbetjente Zanussi T1206V, skyller ikke længere sæben ud af mit tøj. - Jeg har altid vedligeholdt den med at rense filter hver 14. dag, og afkalke den fast hver mdr, vasker altid mine bøjle BH'er i vaskeposer.
Ellers vedligeholdt den efter alle kunstens regler!

Men nu er dette problem opstået at den ikke skyller sæben ud af min vask! Jeg overfylder ikke maskinen, eller overdoser. Jeg bor i et område hver hårdheden på vand er den højeste, men alligevel bruger jeg sæbeanvisningen som beskriver det blødeste vand.
Jeg skal skylle fx 2 dyn betræk 2 hovedpude betræk, efter på maskinens skylle-program, ihvertfald 2 gange, 3 gange hvis jeg har tid og toldmodighed.
Jeg har haft lukket for vandlåsen, og taget slangen af, og sikret der ikke var forstoppelse ind til vandindtag i maskinen. Det var ikke tilfældet, tværtimod så det rigtigt fint ud.

Er der en venlig sjæl der kan hjælp mig vidre?
Jeg er ikke i økonomiske forhold, der gør jeg har mulighed for at ringe efter en elektriker, og jeg er på herrens mark her.. :'(

Venlig Hilsen Tina Andersen

2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
køre tromlen rundt på maskinen for hvis den ikke gør det så kan den ikke skylle tøjet ordenligt

<p>&#160;stave fejl er gratis</p>
hov nu er det vel ikke fordi der er hævert virkning på afløbsslangen (afløbsslangen sidder tilsluttet laver end vand niveauet i maskinen) for så løber det meste af vandet bare ud af maskinen igen

<p>&#160;stave fejl er gratis</p>
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis