Strandmørtel Kolding

Hej Alle!
Er der nogen der kender nogle steder i Kolding området hvor der kan hentes billigt strandmørtel 0-2 mm - Skal have indmuret noget el!?
9 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
øh hvis det ikke er så meget så bare tømmerhandelen
mvh

 varmetossen

Så meget går der vel heller ikke til.
Prøv at starte med nogle poser fra trælasten og se hvor langt du kommer.
Dine nye el-træk fylder vel også noget i rillerne/hullerne?

Men venlig hilsen

Thomas Rabech, Tømrermester i Hvalsø
Jo, men ikke meget - Kablerne er fræst 40 mm i muren og mange steder 35 mm brede - Der går mange poser til hvis jeg skal blande det 1 cementt til 10 mørtel...
Så køb en 500 liter bigbag, det er nok det billigste.
Jeg har lige købt en 500 liters bigbag, til 379,09 kr + moms i den lokale XL, det var dog bakkemørtel, men mener prisen er nogenlunde ens.

Men skal elinstalationer ikke mures ind i sand/cement?

mvh jens
Annonce
Altså der er da helt at skyde gråspurve med kanoner at købe en bigbag med 500 l mørtel for at fylde riller op ved en el installation. Hvad med at starte med 25 kg's blanding som kun skal tilsættess vand . Spis nu lige brød til.
Skrevet af Hr.Herluffe på 10 aug 2012 01:20
Altså der er da helt at skyde gråspurve med kanoner at købe en bigbag med 500 l mørtel for at fylde riller op ved en el installation. Hvad med at starte med 25 kg's blanding som kun skal tilsættess vand . Spis nu lige brød til.


Helt sikkert, spørgeren tvivlede bare på, at han kom nogle steder med  sække.

Så skulle han da lige have et alternativ

Men der er ca  15 liter i en pose mørtel, så kan det vel nemt regnes ud hvor mange meter rille den kan udfylde.

mvh jens
Hos Stark i Middelfart kan du skovle den mængde mørtel du ønsker op i din egen emballage for omkring 1 kr/liter.
Det er vel noget i den stil der efterlyses ?

MVH Leo

det lyder sagt susme billigt Leo, jeg vil anbefale at han køber nogle sække løst, og en enkelt pose cement, der går ikke ret meget til el riller. good luck _)
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis