Pris på at åbne til kip

Hej med jer.

Vi har et sommerhus fra 70`erne med det legendariske træloft. Vi påtænker at åbne op til kip.
Umiddelbart ser spærrene på loftet meget meget fine ud, så der burde ikke skulle ændres på disse.
Der skal isoleres og sættes plader op. Vi kan selv filte og male. Huset er 85 kvm.

Et slag på tasken på en pris?

Selvfølgelig kan vi få en håndværker ud og give tilbud, men synes det spild af hans tid, når vi blot skal vide, hvor meget der skal spares op i første omgang.
Hej med jer. Vi har et sommerhus fra 70`erne... Vis hele indlægget
14 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Nååh du tænker de "løse" vægge mellem rummene. Ja det havde jeg da ikke lige tænkt på! Gisp.
Ok, hvis vi selv skal lave det, tror jeg vi bliver i køkkenalrummet og får en tømrer til at lave skillevæg/loftsplade mellem stue og ind til sove/toiletafdelingen.
Så er det kun ca 55 kvm i første omgang. At gøre det hele på en gang er vist en større proces. Man kan jo altid fjerne skillevæggen og fortsætte med afdeling to.
Tak for gode svar.
Ja.
Ellers rydder du alle vægge først, og bygger dem op igen bagefter.
Se, så har du også muligheden for at lave lidt om på rummene

Men venlig hilsen

Thomas Rabech, Tømrermester i Hvalsø

Du har det helt rigtige perfekte Gør-Det-Selv-gen,  julle!

Arbejdet er så ligetil at det endda kan overlades til den nærmeste familie - medens du tager dig af "overveje, tænke og planlægningsdelen"!

Sørg nu for at holde øje med at de laver det ordentligt.

Jeg skal helst selv ha en hammer i hånden, det er jo det, der er sjovest ;-) Så kan mændene lave frokost :-)
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.
Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også