Lysdæmper til Philips Master Led GU10 pærer?

Hejsa alle.
Hvilken lysdæmper kan man bruge til nævnte pærer? Jeg har prøvet LK touch 350 og MEK-S 300 CR Men de blinker ved nogle indstillinger :/

LK siger at den slags kan de ikke leverer!! i 2012!! LED er jo ikke ligefrem en ny teknologi.. underligt, må være på grund af velstand

Nogen der har erfaringer?


Mvh

Morten

9 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Har ikke selv erfaring med den pære men en google søgning gav en oversigt fra Philips
http://www.lighting.philips.it/pwc_li/it_it/lightcommunity/assets/Documents/LED/2012_Philips_Lampade_MASTER_LED_lista_dimmer.pdf
Hej Daniel

Ja den har jeg også set, men der er ingen i fuga størrelse, kun tavle dæmpere desværre, men jeg har fundet en anden: http://www.unotech.dk/produkter/led-controllere/ld-100p men den koster 700 spir, det er en del, fordi jeg skal bruge en god flok
Men nu prøver jeg at købe en og se.. en mek-d LR kan til nød bruges, men den dæmper kun i den sidste del af scalaen, det er ikke godt nok synes jeg..

Mvh

Morten

Det findes til fuga og er magen til de andre dæmper, og det er lk der laver dem kan jeg ikke huske

wwww.elbogen.dk - Din El guide
Hej Juel.

Vi har lavet mange tests med alle LK's lysdæmpere og stort set de fleste kvalitets LED pærer på marked.

Jeg kan fortælle dig at LK's skydelysdæmper model LR kan dæmpe Philips Master LED pærer. dog ikke fra 0-100%

Mvh Jonas Ebbe

Elartikler med gratis levering i hele Danmark : www.greenline.dk
Blog om Elartikler - Alle kan være med : www.elartikler.dk
LED belysning og LED pærer : www.ledlys.dk
Hej Jonas

Ja det har jeg også fundet ud af, dog er det kun den sidste ½'ve cm på dæmperen den regulere noget, det må kunne findes bedre Om jeg fatter at LK ikke er kommet ind i kampen?! Men har kig på lidt andre modeller.. Det må da kunne lykkes at finde noget man kan bruge


Mvh

Morten

Annonce
Hej igen.

Ja LK er bagud men det er Philips faktisk også, der skal jo "2 til en tango"

Vi har fornylig fået LED pærer der kan dæmpes på stort set alle lysdæmpere inklusiv LK's.

Så det er lige så meget elektronikken i Philips LED pærer der skal optimeres


Elartikler med gratis levering i hele Danmark : www.greenline.dk
Blog om Elartikler - Alle kan være med : www.elartikler.dk
LED belysning og LED pærer : www.ledlys.dk
Så er det jo dejligt, at man har købt led til hele huset fra philips

Mvh

Morten

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis