Stubfræsning i sydøstjylland

Hej,

Jeg har en 6-8 stubbe som jeg gerne vil have fjernet. Jeg har været ved at mase med et par af dem selv, men har besluttet mig for at min tid er for kostbar til at brække ryggen på den slags arbejde 

Jeg vil derfor betale mig fra maset, men hvis jeg googler stubfræser, lader det til at alle firmaer opererer på Sjælland - nogen der kender et firma der kører rundt i sydøstjylland?

Kunne det være en mulighed at gøre det selv - er det til at leje sådan en maskine for rimelige penge?

 

5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
?? hvis du søger på "stubfræsning horsens" eller "vejle" feks, så kommer der da en del lokale hits i forhold til dit postnummer, eks denne her.

Vil du leje skal du nok have fat i dem her, der vist er nogle af de eneste i dit område, der lejer svært grej ud.
Tak skal du have... 

Jeg sad på firma PC'en, som var koblet op på noget VPN så det så ud som om jeg sad i Brøndby... egentlig meget smart at google kan søge på den måde :-)

Kan se at der ligger nogle stykker her i området, så det er bare at sætte i gang...

 

den var nem:
2.
Skovtek A/S
75 87 14 60
Østervang 10
Ølholm

 

Jeg kan stærkt anbefale Danskhaveservice når det gælder stubfræsning. Vi skulle have fjernet 3 store stubbe og det gjorde de uden problemer. De var virkelig effektive, hurtigt inde, fjerne stubbene og så ud igen.

Hvis du vil leje en stubfræser, så prøv Nordjysk lift.

http://nordjysklift.dk/nlshop/stubfraeser

Min svigersøn havde den lokale anlægsgartner, til at fræse nogle stubbe, det kostede 600 kr + m...


Vi prøver igen, i morgen --
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis