Telefonen ringede....

... og min kone tog den.

Det var en fra LDS, hvem kunne hun ikke huske, og nummeret figurerede ikke på nummerviseren så jeg kunne ringe tilbage. det var i uge 27 eller 28 såvidt jeg husker. 
Hvem er du, og hvad ville du  jeg er umådeligt nysgerrig.
13 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Åhhh - ville da bare ha' dit fonnr. så jeg kunne ringe til dig.   



(undskyld)

Sniffer  
Ja, den er god med dig Sniffer, var det bare så vel, men det var ikke en fra LDS men GDS der ringede. Vedkommende ringede nemlig igen i går, og fortalte mig, at jeg var udvalgt til at modtage en gave sammen med en prøvepakke på deres nye blad, som åbenbart skal relanceres.
Jeg skulle blot betale 79 kr, og jeg kunne bare opsige abonnementet når prøvepakken var udløbet.
Jeg betaler af princip ikke for gaver uanset, hvor meget de snart er værd. Så jeg takkede pænt nej.
Der kan du barsens se - det var blevet billigere at give mig dit nr. men nu gider jeg ikke ringe til dig..

Sniffer  
He he, ja... gad vide hvor mange der faktisk hopper på disse prøve pakker, hvor man skal huske at melde sig ud, men så glemmer det alligevel.
Jeg siger også konsekvent nej til prøvepakker og gratis abonmmenter. Jeg har af bitter erfaring lært at jeg aldrig får afmeldt mig i tide...
Ja, det bøvl med at afmelde gider man ikke.
Jeg blev ringet op af en gut, der var meget ivrig. Og han fangede mig på en af de dage, hvor jeg fik lidt ondt af de der telefonsælgere...

Han startede med at spørge om jeg godt kunne lide at spare penge. Og jeg svarede selvfølgelig positivt til dette.
Og for nu at spare jer, for den ca 30 min. lange samtale om tv-pakker, går jeg nu til slutningen :-)

Sælger: Og du har nu givet mig de svar jeg skal bruge. Så skal jeg bare have svar fra dig. Vil du købe dette abbonnement?
Mig: Det skal jeg lige tænke over. Og så skal jeg lige drøfte det med fruen. Det er hende der sidder på fjernbetjeningen...
Sælger: Jeg skal have svaret nu. For det er sådan et weekend-tilbud, der kun gælder idag!
Mig: Så bliver jeg nød til at sige "Nej"
Sælger (lidt irriteret) Nu har du brugt en halv time på at beslutte dig for, hvilken tv-pakke det skulle være. Og så kan du ikke give et svar?
Mig: Kan du ikke lige fortælle mig hvad jeg svarede på dit første spørgsmål?
Sælger: Jo. Jeg spurgte om du kunne lide at spare penge! Og det svarede du jo "Ja" til!
Mig: Ja. Og jeg sparer typisk penge ved ikke at lade mig rive med i vild jubel og klapsalver over flotte salgstaler, som kun har til formål at lade mig købe noget jeg ikke har brug for!
Sælger (Nu tydelig irriteret) Og du kunne ikke bare sige nej til at starte med? Nu har du spildt en halv time af min tid!!
Mig: Jeg undskylder selvfølgelig at jeg har ringet dig op. Men spildt vil jeg nu ikke kalde det. Jeg har både fået min aftenskaffe og en bajer. Så du må have en fortsat god aften!


Og sådan skete det, at jeg aldrig siden er blevet ringet op af "en ukendt parabol-tv-udbyder, med nisser som mascot"

Ellers har jeg også det princip med at jeg selv opsøger det jeg har brug for. De behøver ikke ringe til mig!


Næstformanden

Er ikke så aktiv i forummet for tiden...
Min sparsomme fritid går med ungerne, hunden og konen. I nævnte rækkefølge....
Genialt.... he he
Ja det er sku genialt Næstformanden
Der er yderligere 3 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis