Afdækningsplast til fundament - samt cement styrke

hej

skal igang med at lave fundament til mit skur og vil lige hører om det er dette plads man bruger til at dække over fundament/gulv så det kan langsom hærde?

http://eshop.silvan.dk/webapp/wcs/stores/servlet/vare_Afd%E6kningsplast_35947___

og så kiggede jeg på cement

fandt et billig produkt og så aaborg basis cement med  klasse 52.5 i styrke

den billige havde en styrke 42.5

til en haveskur med støbt gulv med 150 isolering samt i rionet i det støbte gulv

vil den billige så være ok nok eller skal man have fat i den stærke aalborg cement?

hej skal igang med at lave fundament til mit... Vis hele indlægget
32 svar
 Følg tråden
Der er 30 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Skal blande det selv da jeg har indkøbt 25kg sække...og graver det ud i hånden for at holde udgifterne nede.
Har en garage så det går nok...dette er bare skur til opbevarelse af have redskaber og så værksted til cykel/scooter og lign.

Dvs jo mindre sand jo mindre komprimereing. men sandet har jeg bare jord? skal man ikke have stabilgrus eller lign underlag eller det ikke nødvendig når det alm gulv uden større belastning det ikke sådan at bilen skal der ind men en trailer med 500-750kg??

Stabilgrus gør jo ingen gavn - når isoleringen er blødere og svagere.

Du skal blot afrette bunden som ovenstående ovenstående anbefalet: " Sandet har til fomål at rette bunden af så den er plan og vandret og i rette højde. Så isoleringspladerne ligger pænt og du ender i den rigtige færdige gulvhøjde!"

Men det skal jo være råjord du lægger isoleringen ud på. Ikke muldjord jo! Eller bundløs mose! :o)
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.
Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også