gips plader i et bageri

Hejsa.

har med stor fortjeneste kigget en del med her på siden på det sidste da jeg har fået rodet mig ud i lidt af et gør det selv jomfru projekt..

jeg er gået i gang med at opbygge mit eget bageri, i et oldtids lokale som virkelig trænger til en kærlig hånd eller 1000..

har et problem med de vægge der er i lokalet, der er gennem tiden blevet lavet omkring 500 huller og er sikker på at det vil tage en krig og koste en mindre formue at få dem pudset helt op igen og da det er et lejet lokale har jeg ikke den store lyst til at lave for meget ved det og ofre en bondegård på at få det lavet.

nu er jeg så begyndt at overveje at smide gipsplader på væggene, den ene er en ydervæg hvor der også skal stå en vask, der skal jeg jo nok have dampspær og vådrums plader på i 2 lag og gummihud på inden jeg sætter fliser op på dem.
og de 2 andre vægge er ind til naboerne, dem tænkte jeg bare at smide billige gipsplader hvor jeg de nederste 10-15 cm giver gummihud så der ikke kan trænge fugt ind i dem når jeg vasker gulvet, og så smide glasvæv på og male med en glans 25 så de kan holde til vand.

nu er jeg så kommet lidt i tvivl om min ide er helt ude i hampen eller om det lyder fornuftigt og det er så her jeg godt kunne tænke mig at høre jeres meninger

håber i kan hjælpe mig.

mvh.
bagersvend
2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
du kan også nøjes med et lag fibergips.. det er også godkendt til vådrum. og er nemmere at skrue ting fast i, da det er skruefast. silvan har tilbud lige nu!

Elektronikteknikeren
Ja, fibergipsen ville være et godt valg her, også pga. den hårde overflade.

Men hvis det er lejede lokaler, er det nok værd lige at tjekke om du må sætte yderligere væg op, det tager jo lidt plads i rummet, samt udgifter til evt. installationer der skal flyttes, jeg ville da lige overveje en ekstra gang af få fikset de huller.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.
Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også