erfaring med bredbånd nord?

Hej
Jeg overvejer lidt at få fiberbredbånd. det er netopetableret her i den lille flække jeg bor i.

Hvad er jeres efaringer med bredbånd nord? kundeservice? hastighed? gravning? osv. osv.

lige nu har de tilbud på 30/30 internet, med "grav-let", som jeg forstår sørger de for at det kommer ind til hytten.

mindprisen omkring en tusse for 6 måneder. det lyder jo fint hvis ikke der er andre gebyrer osv?

jeg har dog ikke noget imod at grave selv, men hvis de vil så lad dem

mvh.
4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Jeg kender dem ikke selv - men de har fået gode anmeldelser inde på trustpilot - så til under en tusse går du nok ikke galt i byen.

Jeg en del om bredbånd og har også lave en del hjemmesider (f.eks. billig-bredbbånd.nu ) , hvor jeg skriver om det og sammenligner priser osv. Bredbånd Nord kender jeg ikke voldsomt godt, men som med så mange andre virksomheder, så plejer deres Trustpilot score, at afsløre hvor gode de er. Her ser det faktisk rigtig fint ud for bredsbånd nord, som scorer ret højt i forhold til så mange udbydere.

Dog kan jeg se at de få bredbånd via waoo, og kigger man på deres trustpilot er sagen en hel anden - derfor kan jeg ikke finde ud af om man får en bedre service hos bredbånd nord, når de nu får bredbåddet leveret fra Waoo...Det kan være der kundeservice bare er bedre

Deres priser er ganske normale, når vi taler fiber. 


Den stolte ejer af min hjemmeside om: Billig Bredbånd
aaaahhh... GAAAAMEL tråd - Så blot at "Mibe´s" svar var nyt, og så slet ikke på trådstarters...nååå måske er der nogen der kan bruge mit svar alligevel...

Den stolte ejer af min hjemmeside om: Billig Bredbånd
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis