Salt skadet beton gulv

Hej,

Jeg har et beton gulv i garagen som har taget skade af salt fra bilen, så der er en masse små huller og generel ujævn. Nogen der ved hvordan man udjævner dette så det holder? 

Mvh
Henrik
4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hak det skedet beton op og reparer med ny beton. her efter maler du gulvet når det er helt hærdet. På den måde er gulvet lukket så det ikke tager imod skidt.
Der er noget med at inden man smider ny beton ned i hullerne skal man vaske/pensle hullerne med en smule vand med cement i. det hjælper den nye beton til at binde på det gamle.
Det må ikke nå at tørre før du kommer beton i hullerne.

Jacob
Nu fortæller du ikke "hvor små de huller faktisk er"

Er de 10 mm, 5 cm eller regulære pot-holes. Dybde og diameter tak! :o)

Du vil nok opleve at osse hvor der ikke er huller er betonoverfladen ret porøs.

Jeg tror nu nok at du skal bruge noget specielt reperationsmørtel til formålet. Noget med god vedhæftning til den eksisterende beton.

LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på epoxy med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
Jeg blander mig lige, da jeg har det samme problem i min garage(som nu er værksted).

Det er nu ikke så svært at udbedre skaderne på gulvet (læs ovenstående) med det er ikke nemt at finde en producent af gulvmaling der vil stille garanti for at deres produkt kan holde til frost mm. Mit gulv er støbt direkte oven på jorden, og der er ingen form for varme i rummet, så derfor vil der blive "en anelse koldt" om vinteren...

Så fortæl endelig hvis i kender et produkt der kan klare en dansk vinter.

Jo ældre man bliver, jo hurtigere har man løbet som ung...
Vi har fået lagt epoxy gulv i vores garage, det holder fint og se ret fint ud. Det fåes jo i flere forskellige farver.Ved ikke hvilken epoxy, kun firmaet ligger i Hobro og hedder vist nok Protectos.
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på epoxy med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.
Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også