Koludakonkurs - øv

Ved godt det er old news..
Men nu skal vi igang med forarbejdet til en 1. sal , og så opdager man, at koluda er gået konkurs. ØV

The day you quit is the day you lose.
3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Skrevet af Lauhansen på 14 jul 2012 16:29
Ved godt det er old news..
Men nu skal vi igang med forarbejdet til en 1. sal , og så opdager man, at koluda er gået konkurs. ØV

Derfor kan du da godt lave en aftale med ham, det er hans firma der er røget på røv og albuer, ikke ham.
JO da, men ved nu ikke om han laver ny førstesal i sin fritid.. Og nej hentyede ikke til noget som helst !

The day you quit is the day you lose.
Ja, det er efterhånden ½ år siden jeg blev erklæret konkurs.

Der er mange der ligesom dig har ærgret sig lidt over det, har faktisk oplevet en masse henvendelser via mail, af både tidligere kunder og henvisninger af disse, som ærgrer sig lidt over jeg nu ikke kan udføre arbejde for dem.

Havde firmaet stadig eksisteret havde der i hvert fald været rigeligt at lave, med alle de henvendelser der stadig kommer.

Flere spørger selvfølgelig også om jeg starter op igen inden for nærmeste fremtid, men det har jeg slet ikke overvejet siden jeg blev røvrendt af kurator vedr. firmaets aktiver, havde jeg fået lov at byde på firmaets aktiver dengang, havde jeg sikkert købt det, blev jo solgt for en slik, og kørt firmaet videre i APS selskab i andens navn.

Det eneste jeg købte af aktiver fra dem der købte konkursboet dengang er firmates hjemmeside, mit spille-maskine forum, min private blog, samt telefonnumre.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis