Efterlysning


Hej alle
Vi har desværre haft indbrud mens vi var på ferie i Tyskland - der blev Bl.a.  stjålet en ret dyr
Elcykel af mærket  PROMOVEC model ProW stelnr. Wpro 10135 d  men desværre blev nøglerne til cykellås & batteri også stjålet samtidig, men IKKE opladeren til batteriet.

Cyklen er Hvid med kurv og computer på styr og også kurv på bagagebærer og en model med lav indstigning  prøver at sætte et billede ind 
Hvis nogen af jer skulle se den vil vi helt sikkert belønne oplysninger om dens opholdssted. 

Samtidig blev jeg også "hjulpet af med" en Blaupunkt Autoradio model Woodstock DAB 54   heldigvis fik de IKKE fik det  SD "keycard" der skal bruges for at radioen kan tændes 

(ligger nemlig i mit skab på min arbejdsplads) så den er værdiløs for dem !   

Hører meget gerne fra en af jer (håber vi )
Polobjørn

"AUTOELEKTRIKEREN"
9 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hej
Bor i Korsør området
Nej cyklen på DBA er alt for billig den vi mangler koster ca. 13000 Kr.
Hilsen Polobjørn

"AUTOELEKTRIKEREN"
Jeg synes helt klart at du skulle overveje at ringe på den der på DBA. Spørg om du må prøve en tur, og tjek stelnummeret når du er kommet rundt om hjørnet, og ring til politiet hvis det er den. Som der rigtigt nok står ovenover, så vil en tyveknægt bare have hurtige penge. Samtidig virker prien alt for billig for sådan en cykel, samtidig med at annoncen virker meget tynd. Meget lidt info, og ingen billeder.
Annonce
Den annonce ville jeg da bestemt også undersøge nærmere, endda meget hurtigt.

Med venlig hilsen
ktm

 

Hmm Ja den ser lidt lurens ud den annonce , hvorfor har man mon ikke nogen oplader til den, hvis man har cyklen og har brugt den ....................!!!!!!!

Bare se at få det tjekket

Tim  
 

Hej alle
Tak for jeres svar - har tjekket cyklen i DBA - forkert model Desværre så forsæt med at kikke 
Hilsner Polobjørn

"AUTOELEKTRIKEREN"

Hej

Lige en opdatering på dette

cyklen er stadig IKKE dukket op så i må meget gerne stadig se efter noget der kunne være den 

takker på forhånd

Hilsner Polobjørn


"AUTOELEKTRIKEREN"
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis