solcelle andlæg.

det er snart kan købes næsten hvor som helst kan købes.
ja selv jem og fix er med på vognen.!
lige fra de små transporttable til de store tagmonterede udgave.

det er lige før at man er ligeså udbredt i butikkerne som hammer.!

det er snart kan købes næsten hvor som helst kan... Vis hele indlægget
69 svar
 Følg tråden
Der er 20 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Okay, ja Bilka kan nok ikke være med her.

DV Center, Skousen osv.. er da bare et par dem der kan levere et 6 KW anlæg monteret for under 90.000,-
Skrevet af Casper t på 02 okt 2012 15:24
79000.-tager vores firma i næste uge .6kw monteret,på  standart eternittag alt incl.

Men er det så dem med sort ramme, eller med alu ramme?
Ja, lyder jo som umiddelbart som et godt tilbud, har du noget information om hvilken paneler, invertere osv.. det er.. ?
Jeg fik fortalt at de første 7000.- fra skattefrie. af det man overproducere, ved dog ikke om det er rigtigt. For synes det lyder lidt for godt. nogen der kan afkrafte dette, eller bekræfte?
Annonce
blackline paneler ,würth monterings-system,inverter ikke fastlagt endu ,tilbudet kommer fredag ,så kan jeg sende et link
Modellen hvor anlægget - eller rettere 115 % afskrives med 25 % om året er klart den mest fordelagtige. Men så skal der naturligt nok svares skat af den el, der produceres - men det er kun kr. 0,60/kWh der skal beskattes.

Og fradraget for investeringen og øvrige driftsudgifter kan fratrækkes i topskatten.

Hjemmebrygger af specialøl og vin " Bjergbryg

Jeg har lige fået mit anlæg fra Jem&Fix (Windsun) i fredags. Det er håndværkerpakken til 60.000 jeg har købt.
"Desværre" kunne Windsun ikke levere aluminiumrammer så jeg fik sorte til samme pris.
2. stk Delta Solivia 3.3 G3 invertere og diverse beslag og skruer.

Fin kontakt gennem hele forløbet og de har kunnet svare på alle de spørgsmål jeg har haft.

Er ikke monteret endnu men min elektriker meldte det til i går så vi er på forkant med lovforslaget i morgen ;-)

 Aldrig gå ned på udstyr!

Skrevet af Borst på 02 okt 2012 22:32


Er ikke monteret endnu men min elektriker meldte det til i går så vi er på forkant med lovforslaget i morgen ;-)

Hvad er det for et lovforslag?
Skrevet af Koludabyg på 02 okt 2012 14:46
Okay, ja Bilka kan nok ikke være med her.

DV Center, Skousen osv.. er da bare et par dem der kan levere et 6 KW anlæg monteret for under 90.000,-
Ja, kigger man lidt rundt kan man se at man kan få et 6 kW fuldmonteret monokrystallinsk anlæg
for kr. 69.999,- her :

http://www.ds-montage.dk/produkter/

Om det så er den gode gamle pris/kvalitet terminologi kan tiden kun vise.

De er ikke på Trustpilot endnu og kan ikke finde nogle anmeldelser af firmaet.

Hjemmebrygger af specialøl og vin " Bjergbryg

Der er yderligere 39 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis