hæktransducer udvendig

nå nu skal legetøjet monteres i båden, men så gik jeg lige i stå da jeg skulle montere transducer på hækken

jeg er helt med på hvordan den skal placeres på nær een ting, som jeg ikke har kunne finde noget om, nemli hvad man gør når hækken er svagt V formet om det har nogen betydning?
havde det så bare været en rund transducer, dem kender jeg men den her fancy firkantet tingest der medfølger min garmin har jeg aldrig leget med før

mvh

Gert Møller

ja det kan laves :-

3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Det er sådan set lige meget om din hæk har V form er rund elle firkantet, det væsentlige en at tranceduseren ligger vandret i vandet, og helst så den er under vandet hele tiden. Den skal bare have et frit forløb der ikke hindres af et ror af stål når du drejer med skivet. Men du kan let støbe det fast i bunden af båden i en go klat plastik padding, det væsentligste er blot at det ligger 100 % vandret da dine målinger ellers bliver temlig uprecise.
tak for svaret :-)

tror nu ikke jeg skal forsøge mig med at støbe den fast, så skal jeg ihvertfald ha en temmelig meget kraftigere transducer for det er en træbåd med glasfiber ;-)

mvh

Gert Møller

ja det kan laves :-

hej jeg har plaseret min nede ved hælen af kølen så kan jeg se hvor meget vand der er der før jeg løber på grund den seder ca 5 cm ope så den er beskyttet
hilsen renek

renek Bæltbåden af 1887(kertemindebåd)

danmark ældste bermudarig (bermydiansk sloop rig )

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis